bruijnesteijn

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 43Likes

e-Sim

Wanneer gaat Vodafone de e-Sim leveren in Nederland? Steeds meer hardware ondersteunt de e-Sim (Pixel) en sommige apparaten kunnen niet zonder bijv. Apple Watch.

De optie wordt reeds geleverd in de landen om ons heen en technisch of organisatorisch kunnen er nauwelijks problemen zijn, als telecom leverancier kan je niet met droge ogen volhouden dat fysieke landsgrenzen de introductie van een technische mogelijkheid tegenhouden. Ook het feit dat er nog weinig vraag is kan geen argument zijn, als het product er is komt de vraag vanzelf en het is een geringe moeite om het naast het bestaande aanbod aan te bieden. Het is een technische optie die niet de productie van een fysiek product vraagt. Het is een kwestie van doen.
6 Reacties 6
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
bruijnesteijn, welkom op het Vodafone Forum. In de toekomt zal de E-Sim wel worden ondersteund. Zie ook dit artikel: https://www.telefoonabonnement.nl/nieuws/nederlandse-providers-gaan-aan-de-slag-met-e-sim/. Er bestaat overigens al een topic over dit onderwerp op het forum: https://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/E-Sim-kaarten-Embedded-SIM/td-p/280826. Aangezien dit topic dubbel is zal ik het binnenkort sluiten.
bruijnesteijn
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 43Likes
Het artikel ken ik en en zijn meer vergelijkbare artikelen op het Internet te vinden, maar als je de kop zegt 'Nederlandse providers gaan aan de slag met e-sim'.

Echter in het artikel komen we niet veel verder dan 'durven geen tijdspad te geven' en 'een woordvoerster laat weten dat het geen uitspraken doet over de beschikbaarheid van e-simondersteuning en dat het de marktontwikkelingen in de gaten houdt'.

Daarom de vraag en is een antwoord in de trant van 'in de toekomst' weinig informatief.

Ook het andere forum artikel ken ik, maar ook daar staat niets bijzonders.





Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
bruijnesteijn, op dit moment hebben wij ook niet meer informatie. Maar het is al een beter antwoord dan 'we gaan dit nooit ondersteunen'. Toch?
bruijnesteijn
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 43Likes
Waar, ooit is beter dan nooit, maar kan dus ook heel lang duren.

Als je jullie nu zouden leveren zou ik een Apple Watch in Frankrijk/Duitsland kunnen kopen.

Verder snap ik niet dat technologie per land wordt uitgeleverd, ik snap dat niet van Vodafone en niet van Apple.

Maar afijn we wachten wel af.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Prima! Aangezien er nu meerdere esim topics zijn zal ik dit topic nu sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic