Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,207Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Multisim 4G ddns Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Ik heb een multisim van vodafone. Nu probeer ik aan mijn multisim een ddns te hangen.Heb probleem is echter dat de router een ip adres in de 10.x.x.x range geeft, maar als ik een ip lookup ...

Verkeerde datum abbonnement Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk heb een vraag ik heb mijn abbonnement in september bij jullie verlengt maar nu staat er in mijn vodafone dat mijn abbo vanaf 16 januari is in gegaan en dus doorloopt tot 16 januari 2018 zo zit...

HTC one A9 kleuren kloppen niet Alleen-lezen Onopgelost

halloik heb sind gisteren de nieuwe htc one a9 dit is echt een mooi toestel maar de kleuren van mijn icoontjes kloppen nietbv het icoontje van bv youtube is niet echt rood maar flets rood ook de ander...

edwin1975 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuwe abboment Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik heb een abbo van jullie sinds kort en mijn 06 nummerbehoud heb ik gedaan en dan zal ik vanaf 8 maart via de nieuwe simkaart kunnen bellen en internet maar dat kan ik nu nog steeds niet wat ka...

agnes33 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

S5 blijft in 'oordopjesmodus' Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gister is mijn Samsung s5 vreemd aan het doen, de telefoon blijft constant zeggen dat de oordopjes er in zitten, terwijl dit niet het geval is. Soms verdwijnt dit en is de telefoon weer normaal ...

Verzameltopic: vervroegd verlengen Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Twee jaar geleden heb ik een contract afgesloten voor twee jaar. Nu is het zo dat je drie maanden daarvoor al een nieuw abonnement mag, vandaag heb ik dat dus gedaan. Alleen nu kijk ik op My Voda...

camera slaat foto in klein formaat op Alleen-lezen Onopgelost

Hi ik heb een cat B15.Als ik een foto in 5mp maak komt deze in +- 450kb op de sd kaart.Hos kan dit?Ik heb standaard schijf al telefoon veheugen gemaakt maar dat helpt nietVer groet Jan Willem

JeWeDe door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tv code Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen. Ben mijn tv code kwijt ???????????? mheb zelf al mail verstuurt maar nog steeds geen antwoord op gehad

Dre1205 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Zijn er bij vodafone ook mogelijkheden voor maandelijks opzegbare abonnomenten i.p.v. jaarlijks?

Jan123 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G werkt niet op iphone 5s Alleen-lezen Onopgelost

Nieuw red abonnement afgesloten eind november 2015. Sindsdien aantal keer gebeld en winkel geweest zonder resultaat.1. Andere sim,2. Aanmelden netwerk3. Nieuwe telefoon4. Simkaart andere gebruiker in ...

Maurice82 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Napster Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb zo'n abonnement van vodafone met 6 maanden gratis napster, echter gebruik ik dit niet. Nu is er 9,95 afgeschreven voor verlenging zonder dit vooraf aan te geven. Dit mag wettelijk niet! I...

Topics van 10 uur oud niet sluiten zonder reden. Alleen-lezen Onopgelost

Gisteravond voor het eerst op het forum i.v.m. verbindingsproblemen, ik zie een post van iemand en twee anderen die precies hebben wat ik heb. Dus, samen gaan we op onderzoek uit. 10 uur later (deze o...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Multisim Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Multisim abonnement afgesloten alleen ik kan deze simkaart niet gebruiken op mijn andere Iphone. Dit hebben ze mij wel in de Vodafone winkel verteld. Ik moet de simkaart eerst activeren, he...

Miney door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestelling s7 Alleen-lezen Opgelost

Goede avond, 22 februari heb ik mijn abonnement bij Vodafone verlengd en daarbij een Samsung Galaxy s7 edge white genomen.Ik heb telefonisch een contract afgesloten en daarmee dacht ik dat het geregel...

Jmhere door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ten einde raad.. Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heer/mevrouw, Ik hoop dat u de tijd neemt om deze brief te lezen. Het is een enorm frustratiepunt voor mij geworden en ik ben ten einde raad. Ik heb positieve en negatieve ervaringen met diver...

Contract Alleen-lezen Onopgelost

Ik zou graag mijn contract in willen zien aangezien ik die niet heb Nu ben ik bij de winkel geweest doen ze moeilijk .... Ik snap dit niet ik heb toch gewoon recht op mijn contract !!!!

Vodafone slikt steeds een gieg in Alleen-lezen Opgelost

Op aanraden van n chat hier op de site heb ik my datamanager gedownload en die bevestigt mijn vermoeden dat ik redelijk gelijk oploop met het verbruik in de Vodafone app, maar na de 80% melding is t o...

Kavang2 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

IPv6 ondersteuning op 4G/LTE Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben benieuwd wanneer Vodafone gaat beginnen met de uitrol van IPv6 over het 4G/LTE netwerk. Inmiddels hebben wereldwijd al vele (mobiele) telecom operators dit protocol uitgerolt en de effecten zij...

widodh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen