Ik heb vandaag duosim binnen gekregen heb adressen van oude sim naar adresboek verplaatst l in de bovenhoek staat bericht simkaart niet geregistreerd maar ik kan nu niet meer bellen naar 1200 om hem te activeren.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Jan Vos
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Je kan je simkaart ook activeren via My Vodafone. Klik op deze link: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/simkaart.shtml
Daar staat ook de link voor My Vodafone.
Hoi @Jan Vos
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Je kan je simkaart ook activeren via My Vodafone. Klik op deze link: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/simkaart.shtml
Daar staat ook de link voor My Vodafone.
hey @Jan Vos . Welkom hier!
Is het inmiddels gelukt je kaart te activeren? 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.