Andre1961

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer overzetten naar mijn dochter

Beste 

enkele jaren geleden een telefoon voor mijn dochter gekocht en omdat ze nog minderjarig was heb ik het abonnement op mijn naam gezet. Nu gaat ze uit huis en wil ik mijn abonnement overzetten naar haar.

hoe kan ik dit doen?

graag reactie naar *e-mailadres verwijderd door moderator*

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Andre1961 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat goed dat je dit toen hebt gedaan voor je dochter en mooi dat het nu tijd is om op eigen benen te gaan staan. Je kan het contract zeer eenvoudig over laten zetten. Het is wel een heel verhaal dus ik zal je de link geven van de website van Vodafone, daar staat het allemaal beschreven.

Deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Succes en ik denk dat het zo wel zal lukken. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Andre1961 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat goed dat je dit toen hebt gedaan voor je dochter en mooi dat het nu tijd is om op eigen benen te gaan staan. Je kan het contract zeer eenvoudig over laten zetten. Het is wel een heel verhaal dus ik zal je de link geven van de website van Vodafone, daar staat het allemaal beschreven.

Deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Succes en ik denk dat het zo wel zal lukken. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Andre1961 . Welkom hier!

@Energieboy heeft je al helemaal de juiste kant uit gestuurd, zie ik. Top! Gaat het zo lukken? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic