Flip

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

drivers voor vodafone 985n (smart 4 power)

Ik ben sinds kort aan het proberen om de fotos van mijn dochters telefoon te halen en deze op de PC (windows 10) te zetten.
Maar helaas de telefoon wordt wel herkend als vodafone 985n maar drivers kunnen er niet gevonden worden.
Al diverse malen op het internet gezocht maar niet de goede kunnen vinden.

Kan iemand mij verder helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Er zijn meerdere mogelijkheden via onderstaande link https://handleidingen.vodafone.nl/web/vodafone-smart-4-power/het-toestel-aanpassen/verbinding-tussen...
Je zou het ook kunnen doen via dropbox.
Dropbox installeer je op de telefoon en op de pc, vervolgens laat je de foto's uploaden over Wi-Fi en vervolgens staan ze in dropbox zowel op de pc als de telefoon. Je kan hier ook Google drive voor gebruiken etc.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Anonymous
Niet van toepassing
Er zijn meerdere mogelijkheden via onderstaande link https://handleidingen.vodafone.nl/web/vodafone-smart-4-power/het-toestel-aanpassen/verbinding-tussen...
Je zou het ook kunnen doen via dropbox.
Dropbox installeer je op de telefoon en op de pc, vervolgens laat je de foto's uploaden over Wi-Fi en vervolgens staan ze in dropbox zowel op de pc als de telefoon. Je kan hier ook Google drive voor gebruiken etc.
Flip
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven,

Dank voor deze oplossing maar het moet toch mogelijk zijn om via usb verbinding data over te zetten.
En daar zijn drivers voor nodig.

ps link werkt niet
Anonymous
Niet van toepassing
Probeer anders maar handleidingen.vodafone.nl/web/
Zover ik weet als je de telefoon koppelt moet je toestemming geven dat het toestel gebruikt wordt voor opslag. (Dit doe je normaal gesproken meteen nadat hij gekoppeld wordt aan de pc. Dat is het enige wat dient te gebeuren.
Via de link kun je het toestel selecteren en dan in de zoekbalk op de pagina: foto's overzetten.

Flip
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zou inderdaad moeten maar zonder drivers voor usb doet die dat dus niet dat is nu juist het probleem
Anonymous
Niet van toepassing
Dan dien je dus de drivers van je pc te downloaden, hiervoor kun je het beste naar de website gaan van het merk van de pc. Of googlen op drivers en merk pc.
Dit heeft verder niks met de telefoon te maken.
Flip
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mijn pc komt er naar zoeken naar stuurprogramma "als u weet van welke fabrikant u apparaat is zoek daar naar de juiste stuurprogrammas" Dus volgens mij gaat het hier om drivers die special voor de telefoon zijn gemaakt
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Flip , is het inmiddels nog gelukt? Werken andere usb-apparaten wel al?
Flip
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee helaas andere usb apparaten werken goed. (schijnt iets met windows 10 te maken te hebben op een oude laptop met windows 7 geen probleem)
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Flip Als de oorzaak bij Windows 10 ligt is dit natuurlijk moeilijk op te lossen. Wellicht is de tip van steven- dan toch een optie voor je? Of heb je nog een andere pc/laptop tot je beschikking?
Flip
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Die oplossing om een ander besturingssysteem van windows te gebruiken werk goed maar vreemd dat vodafone geen drivers voor windows 10 heeft teminste niet te vinden.
Anonymous
Niet van toepassing
Wordt zover ik weet ook (nog) niet ondersteund.
audb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
de driver(s) kan je vinden door niet vodafone 985N te zoekken maar naar de MT6580 cpu die er inzit en dan vind je deze https://androidmtk.com/flash-stock-rom-using-smart-phone-flash-tool
Onder tussen zal ook deze driver wel in Windows 10 opgenomen zijn zoniet gebruik je de link.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goed om te weten audb. Thanks voor je bijdrage!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic