Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 968Oplossingen
  • 1,289Discussies
  • 73.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

nexus 5 update naar 4.4.4 foutmelding Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb vorig via Typhone een abbo afgesloten bij jullie met daarbij een lg nexus 5. Nu krijg ik al een tijdje een melding dat ik mijn toestel kan updaten android 4.4.4. Dit enkele malen geprobe...

chiecs door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

software dongel Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Ik heb zojuist de nieuwe laptop opgestart maat de dongel start niet. Ik kan de software er niet voor vinden.Ik heb een abbonnement van Vodafone voor internet met een Huawei dongel. Welke so...

Huawei Ascend G750 beltonen Alleen-lezen Onopgelost

Miujn Huawei g750 heeft 2 simkaarten. Handig voor prive en werk. Ik wil dus 2 verschillende beltonen installeren.Het schijnt dat ik daar een speciale app voor moet installeren. Als ik die beltonen ins...

Valkrat01 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Spookfacturen Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Gelukkig ben ik al meer dan een half jaar geen klant meer van Vodafone. Helaas doet zich nu hetzelfde probleem voor als na opzegging van mijn abonnement. Vodafone bleef mij telkens berichten sturen, m...

Giovanna8 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging mer toestel Alleen-lezen Onopgelost

29 november heb ik mijn abbonemet verlengt i.c.m. iPhone 6s plus. Deze zou na +-3 dagen geleverd worden. Echter op het moment van bestellen was er een storing in het systeem van Vodafone. Ik kreeg gee...

Lennerts door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kosten buitenland voor gebeld worden zonder opnemen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Tot mijn verbazing kwam ik er zojuist achter dat er kosten in rekening worden gebracht als ik gebeld word in het buitenland en niet opneem. Ondanks al mijn voorzorgsmaatregelen tikken mijn reken...

TaraRosa door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraag over My Vodafone en App na verandering van prepaid naar abonnement. Alleen-lezen Opgelost

Het gaat hierbij om mijn partner, hij had prepaid van Vodafone en nu heeft hij een abonement van Vodafone. (het nummer is hetzelfde gebleven.) Als hij inlogt bij My Vodafone dan staat daar alles nog v...

LDDS door Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

geen netwerk na systeemupdate Alleen-lezen Onopgelost

Na een systeemupdate van android, samsung s5, heb ik geen mobiel netwerk meer. Bij het proberen te verbinden krijg ik de melding dat er geen simkaart gekoppeld is. Telefoon al aan en uit gezet, simkaa...

anneh1992 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 4g Alleen-lezen Onopgelost

Heb sinds gisteren een Galaxy S6 maar heb geen 4g wanneer ik buiten de WiFi val...

Upgrade naar nieuwe telefoon met SIM only Alleen-lezen Onopgelost

Mijn oude SIM only-abonnement loopt morgen af en ik zit te twijfelen of het handig is deze te verlengen of een nieuwe telefoon te kopen.Met een Vodafone Red Essential SIM only-abonnement van één jaar ...

MB013 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

welke smartphone heeft resistief touchscreen? Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik wil graag een nieuwe telefoon aanschaffen bij vodafone, maar, alle smartphones hebben tegen woordig een capacitieve touchscreen. echter heb ik lange nagels, en vind ik een resistief touchscr...

PersonX door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet instellingen LG G2 mini Alleen-lezen Opgelost

Wie kan mij helpen aan de internet en mms instellingen voor een LG G2 mini.

Will door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon unlocken foutmelding website Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Wij hebben een samsung prepaid (al bijna 2 jaar) en nu proberen wij om het via de website te unlcoken.Helaas is deze website down ! Slechte service, wanneer komt deze weer op ? De meloding die w...

jfj1 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

archos 50 platinum Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 2 dagen geleden via mijn blox internet aangezet maar ik krijg het internet niet werkend ik heb alle instellingen ingevuld en de telefoon opnieuw opgestart maar geen internet. .

LG G3 Alleen-lezen Opgelost

HalloGaan jullie de LG G3 ook verkopen?

siemens a60 Simlock werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de unlock procedure gevolgd zoals aangegeven in de e-mail van Vodafone, maar krijg na lang wachten de melding: "invoer ongeldig". Ik ben momenteel in het buitenland en dus niet in staat om lang...

cmvdmey door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alcatel OT-E265 Reset Code Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Is het mogelijk om de reset code van mijn oude Alcatel OT-E265 gesimlockt onder vodafone op te vragen? Ik heb de SPCK Code (unlock code) 10 keer onjuist ingevoerd. Het is een oude telefoon die i...

Stefano32 door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Geluid Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar dagen komt er geen geluid meer uit mijn toestel. Dit is de LG Optimus L5 E610v die ik heb sinds vorig jaar september Met geen geluid bedoel ik: geen beltoon, alarm en muziek (-> die doe...

verkeerde lokatie Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een acer liquid s2 daul sim en als ik msn open geeft hij aan het weer van mountain vieuw califonia terwijl ik gewoon in nl ben ook kan ik daar door niet op sites die alleen voor nederlandse bez...

tedmeijer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen