Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,240Oplossingen
  • 1,680Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Telefoon nu wel of niet op voorraad ? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb op 18-03-2016 mijn abbo verlengt icm met een iPhone 6s plus 64 gb silver. Nu is het toestel en dus de verlenging nog steeds niet geleverd. Al verschillende keren met de status telefoon gebeld e...

heho door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

You in het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Na alles gelezen te hebben over de nieuwe buitenland tarieven blijft er nog één vraagje over.Gelden na 30 april bij bv You S ook de 20 gratis belminuten enz. en de 200 MB in het buitenland? Momenteel ...

Schermrotatie Samsung Galaxy S6 werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds 2 weken een S6 (besteld via Vodafone), maar de schermrotatie werkt niet. Staat wel ingeschakeld, maar het toestel reageert niet. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt!

JessyP door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Vodafone met ziggo samen? Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone met ziggo samen?Zodra dit gebeurt ben ik met al mijn abo's weg bij vodafoneen zal al mijn vrienden ook over laten stappen.Al klant sinds vodafone libertel genaamd was maar zigo en upcpas ik v...

bmwnl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Behouden abonnement en DOA toestel Alleen-lezen Onopgelost

Ik mocht ruim 2 weken terug mijn abonnement verlengen en heb toen een witte Samsung Galaxy s7 Edge besteld. Deze kwam binnen 6 dagen, en binnen 3 dagen was het duidelijk dat hij niet goed functioneerd...

TB92 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Nieuwe abonnementen per 4 april Alleen-lezen Opgelost

Hi,Ik heb 1 maart mijn abo verlengd in de veronderstelling een goede deal te krijgen. Daarbij gevraagd of er in de nabije toekomst nog acties gepland stonden. Hierop kreeg ik Een nee.. Per 4 april wor...

Emile1 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraag over kapotten telefoon vriend Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,Ik heb een vraagje een vriend van mij heeft zijn iphone 5s laten vallen in een plas is kapot en werkt niet meer. En hij is hier voor verzekerd via jullie nu is mijn vraag krijgt hij dan ee...

Nikje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw bij vodafone, kan al 10 dagen niet bellen! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Allemaal. Ik ben nieuw bij Vodafone (eerder jaren lang klant geweest) en was een beetje flauw van een andere provider wegens slecht ontvangst en slechte service. Ik dacht..... het wordt weer tij...

Prepaid Problem Alleen-lezen Onopgelost

Hey Vodaphone My monthly bundle expired yesterday, and before i could consent to it, it withdrew 1 euro, and eventhough i have 11 euro on my account it won't allow me to top up with the 10 euro bundle...

NikolajV door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht behandeld door medewerkers klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Na een enorme rekening heb ik contact opgenomen met de klantenservice om te kijken wat het probleem was. Mijn abonnement is foutief in het systeem ingevoerd, vandaar de kosten. morgen is een week gele...

alxmg door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

niks werkt Alleen-lezen Onopgelost

weet iemand wat er aan de hand is met het netwerk alles ligt er uit

kersen59 door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbo Alleen-lezen Opgelost

Hoi, mijn vraag is.. als ik uit een ander provider kom en wil overstappen naar vodafone met verlenging.. wordt er een kredietcheck gedaan?

Rooney door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement omzetten Alleen-lezen Opgelost

Kan ik mijn huidige SIM-only abonnement omzetten naar 'n abonnement mét toestel?

Flyvver door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Video oproep S6 edge + Alleen-lezen Opgelost

hallo ik heb een colega die de zelfde telefoon heeft en ook bij vodafone is , als hij mij belt zie hij een camara om een video oproep te doen en ik kan het gewoon aannemen en werkt het ook , nu als ik...

ulbert door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart doet niks Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een Samsung Galaxy S6 Edge ,mijn simkaart doet niks geen telefoon geen internet.Hoe kan dit heb de mobiel pas begin dit jaar dus ook mijn simkaart?

whatapp + Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hello, I have a problem. Recently I have switched to Vodafone Network and immediately realise, that I have a problem with Whatsapp application - PUSH Notifications Delay. With a WIFI network or anothe...

M1ha door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone 5 gehackt Alleen-lezen Opgelost

In My Vodafone 's overzicht zag ik dat ik vorige maand februari voor ruim 60 euro buitenlandse data verbruikt zou hebben. Ik heb gechat en gebeld met Vodafone en het wordt nu onderzocht want het komt ...

Hil1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

LG Nexus 5X Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Wanneer is de LG Nexus 5X te bestellen via Vodafone? Hartelijk dank!

mteuwen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

S7 zilver en Gear VR... info pls Alleen-lezen Onopgelost

Ik snap er niks meer van :-S S7 op tijd besteld (aan de telefoon werd zelfs opgemerkt dat ik de eerste was). Aangegeven de zilveren versie te willen en dat iik , als 3D vormgever zijnde, veel interess...

vrobbesom door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement verlengd vandaag Alleen-lezen Onopgelost

Dag,Vandaag mijn abonnement verlengd met de s7 edge black+ RED abonnement (met garant basis en Internet blox). Echter heb ik geen bevestiging gehad via de mail (opgegeven mailadres klopt). Krijg ik de...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen