Nadat ik telefonisch ben benaderd op 13 april j.l. heb ik een contract verlening aangegaan voor mijn huididge abonnement, welke per 18 juni afloopt. Echter, deze heb ik binnen 14 dagen, nl op 25 april, weer geannuleerd.
Het telefoontje heb ik dezelfde dag nog geretourneerd.
Hiervan heb ik op 30 april j.l. een ontvangst bevestiging ontvangen met de mededeling dat het geannuleerd was en e.v. een bedrag wat al betaald zou zijn, zou worden geretourneerd.
Ondertussen is er nog niks geannuleerd. Ik heb meerdere keren gebeld, en iedere keer heeft de betrokken medewerk(st)er een ander bericht. De een zegt, annulering duurt 2 a 3 weken. Dit omdat wij storing hebben met ons systeem. Na 3 weken zegt een ander, het is nog niet verwerkt. Ik ga het nu alsnog doen. Na een week is het geregeld. Na een week zeg weer een ander, nee, er is nog niks aangepast. Annulering duurt ook 6 weken, de vorige medewerksters hadden het fout. De laatste wist mij te vertellen, dat het telefoontje nog niet is ingeboekt. Het is wel binnen, maar niet binnen geboekt. Dit moet een aparte afdeling doen. Maar ze doen het niet. Hierover hadden andere mensen ook al klachten. Ze ging het bespreken met haar manager en belde later terug. Haar mededeling was: Mijn manager heeft toestemming nodig van een andere manager, en die weer van een andere manager enz. om de terugboeking te doen. Als dat uiteindelijk gedaan is, dan kan het geannuleerd worden en dat duurt 30 dagen.
NOu, ik boos natuurlijk. De annuleringstermijn is al ruim overschreden en mijn inziens moet Vodafone dat intern oplossen. Daar kan en mag ik als klant niet de dupe van zijn.
Maar ja, Vodafone denkt daar blijkbaar heel anders over, want die doet gewoon helemaal niks.
Er rest mij ondertussen dan ook niks anders om dit aanhangig te maken bij mijn rechtsbijstand verzerering. Zo jammer, dat een eigelijk zo simpel probleem maar niet opgelost kan worden.
Ronduit teleurstellend.