Ester45

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

contract beëindigen

Nadat ik telefonisch ben benaderd op 13 april j.l. heb ik een contract verlening aangegaan voor mijn huididge abonnement, welke per 18 juni afloopt. Echter, deze heb ik binnen 14 dagen, nl op 25 april, weer geannuleerd.
Het telefoontje heb ik dezelfde dag nog geretourneerd.
Hiervan heb ik op 30 april j.l. een ontvangst bevestiging ontvangen met de mededeling dat het geannuleerd was en e.v. een bedrag wat al betaald zou zijn, zou worden geretourneerd.
Ondertussen is er nog niks geannuleerd. Ik heb meerdere keren gebeld, en iedere keer heeft de betrokken medewerk(st)er een ander bericht. De een zegt, annulering duurt 2 a 3 weken. Dit omdat wij storing hebben met ons systeem. Na 3 weken zegt een ander, het is nog niet verwerkt. Ik ga het nu alsnog doen. Na een week is het geregeld. Na een week zeg weer een ander, nee, er is nog niks aangepast. Annulering duurt ook 6 weken, de vorige medewerksters hadden het fout. De laatste wist mij te vertellen, dat het telefoontje nog niet is ingeboekt. Het is wel binnen, maar niet binnen geboekt. Dit moet een aparte afdeling doen. Maar ze doen het niet. Hierover hadden andere mensen ook al klachten. Ze ging het bespreken met haar manager en belde later terug. Haar mededeling was: Mijn manager heeft toestemming nodig van een andere manager, en die weer van een andere manager enz. om de terugboeking te doen. Als dat uiteindelijk gedaan is, dan kan het geannuleerd worden en dat duurt 30 dagen.
NOu, ik boos natuurlijk. De annuleringstermijn is al ruim overschreden en mijn inziens moet Vodafone dat intern oplossen. Daar kan en mag ik als klant niet de dupe van zijn.
Maar ja, Vodafone denkt daar blijkbaar heel anders over, want die doet gewoon helemaal niks.
Er rest mij ondertussen dan ook niks anders om dit aanhangig te maken bij mijn rechtsbijstand verzerering. Zo jammer, dat een eigelijk zo simpel probleem maar niet opgelost kan worden.
Ronduit teleurstellend.
16 Reacties 16
KettingP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
LS,

Ik probeer op allerlei manieren mijn huidige contract te laten beeindigen. Dit lijkt onmogelijk. Ik heb 15 min in de wacht gestaan maar krijg niemand bij Vodafoon aan de lijn. Als je online een contract start kan je deze volgens VodaFoon ook online beeindigen via My Vodafoon. Niet dus, Verlengen wel !

Ik wil heel simpel mijn contract uitzitten maar absoluut niet verlengen... Wat moet ik in vredesnaam doen om dit online te kunnen regelen?

mvg
Peter
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi KettingP

Dat is een goed punt, we hebben dit achjter de schermen voor je uitgezet. Op dit moment zijn we aan het wachten op een update. Zodra we deze hebben hoor je dit!

Om je contract op te zeggen kun je het beste even bellen met 1201, dan is het zo gepiept!
Ester45
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
OP 13 april j.l. ben ik gebeld door een medewerkster van Vodafone voor het verlengen van mijn huidige contract, welke afloopt per 18 juni,
In eerste instantie ben ik akkoord gegaan met een verlenging. Echter, binnen 14 dagen heb ik mijn eigen bedacht. Hierover heb ik op 25 april telefonisch contact gehad met de Vodafone. Zij hebben mij medegedeeld het telefoontje te retourneren en bij ontvangst zou alles geannuleerd worden. Deze heb ik dezelfde dag geretourneerd.
Op 30 april j.l. heb ik een ontvangstbevestiging van Vodafone ontvangen dat zij dit telefoontje retour hebben ontvangen en dat de annulering rond zou zijn. E.v. vooruit betaald geld zou gerourneerd worden.
Echter, niets blijkt minder waar. Ondertussen is er nog steeds niets teruggedraaid. Als ik een medewerker spreek, zegt de 1, annulering duurt ong. 2 a 3 weken omdat zij storing hebben in het systeem. De ander zegt: Nee, dat klopt, maar ze hebben de annulering niet in gang gezet. Ga het nu doen, met een week is het rond. Na een week nog niet. Weer gebeld, zegt de volgende: Klopt niet, de telefoon is nog niet retour en die mail welke is verzonden klopt niet???? En annulering duurt 6 weken. Maar goed, 6 weken voorbij, nog niks geregeld.
Weer bellen: Tja, de telefoon is wel retour, maar hebben hem niet retour geboekt. Dit mogen wij niet zelf en u bent al de zoveelste die hierover belt. IK ga het intern navragen en bel u terug. Dat is ook gebeurt met de volgende mededeling.
Een aantal managers van verschillende afdelingen moeten toestemming geven om dit recht te trekken en tot die tijd kunnen wij niks doen. Ik vraag, hoe lang gaat dat duren dan? Nou, dat weet ik niet wanneer er toestemming komt. Tja, heb ik dus niks aan. Klacht ingestuurd. Krijg ik bericht terug, na inboeken doet de annulering 30 dagen. Nou nu breekt mijn klomp. Wat is dit voor een service?? Zij hebben hun adminstratie niet op orde en daar moet je als klant maar de dupe van zijn. Mijn geduld is echt op nu!!! Zo zout heb ik het nog nooit gegeten. Ga het ook uit handen geven en neem ze wel mee naar de rechtbank.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
KettingP, we hebben bericht gekregen dat dit nu weer mogelijk moet zijn. Is het inmiddels gelukt?
g1988

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Mijn orderstatus staat nu al een paar dagen op:
De bestelling wordt verwerkt.

Dit is mijn bestelnummer: 228799092

Wanneer krijg ik iets te horen van vodafone?

Mvg
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste g1988,

Dit forum is bedoeld voor gebruikers om andere gebruikers te helpen niemand kan de status van jou bestelling zien. Om de status van de order te weten te komen kan je gratis bellen naar 0800-0560

Groetjes,
MrMister
Ester45
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, het is nog steeds niet gelukt. Sterker nog, mijn rechtsbijstand heeft vanmiddag contact opgenomen. Ook bij hun kunnen ze niet aangeven hoe lang het nog gaat duren. Een dag, een week, een maand een paar maanden. Niks van dat alles. Je word gewoon aan het lijntje gehouden. Er is blijkbaar sprake van een computer storing???? Ja ja, zitten dan behoorlijk slechte techneuten bij jullie dat dit na zoveel weken nog steeds niet is opgelost!e En niemand die hier een harde uitspraak over durft te doen. Kom nu eens met iets concreets! !! En niet iedere keer maar weer met een andere smoes.
Niels1205

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 24 April heb ik mijn abbo verlengt en een nieuw toestel uitgekozen via de webshop.
direct na het plaatsenvan de bestelling kwam ik er achter dat mijn oude woonandres nog bij vodafone bekend is.

Ik heb direct de klantenservce gebeld , deze meneer zou het persoonlijk in orde maken dat het goede adres zou worden ingevoerd.

op 2 mei erachter gekomen dat vodafone toch op het verkeerde adres zou gaan leveren.
4 mei levering op het verkeerde adres
veelvuldig met de klantenservice moeten bellen en het verhaal heel vaak moeten uitleggen.

telefoon is dus vanaf nu vermist en er is een op 17mei vermissingscase aangemaakt.

vorige week weer eens met de klantenservice gebeld, toestel was boven water en zou weer worden opgestuurd.

vandaag mail gekregen van vodafone , bestelling verstuurd. en wat schetst mijn verbazing weer naar het verkeerde adres!!

dus nu 6 weken verder , ongeveer 10 telefoontjes verder een hoop mooie woorden van vodafone en nog steeds niets!!wat een gepruts!

moet ik nu weer 6 weken wachten ???



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

op 4-6-15 weer contact gehad met de klantenservice , de bestelling naar het verkeerde adres zou worden omgezet naar een post NL afhaalpunt de volgende dag

5-6-15
the soap continuse...

vandaag op post nl afhaal punt geweest , uiteraard geen pakketje aanwezig!
pakket is aangeboden geweest op het verkeerde adres en geweigerd wegens bewoner onbekend.
pakket word terug gestuurd naar depot.

Hopelijk niet weer vermist!

vodafone wanneer gaan jullie nou eens de zaken OPLOSSEN???????? Ik wacht al 7 weken opeen toestel !!!

Niels1205

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone ,


Kom nu eens met een oplossing , ik word al 7 weken aan het lijntje gehouden!

ik word maar van het kastje naar de muur gestuurd!
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Niels1205,

Dit schiet natuurlijk niet op,
Ik raad als eerste aan om je adres te wijzigen of om te controleren of dit ook gebeurt is. (Tevens ook my Vodafone aanpassen!)
Ik raad je hoe dan ook aan om hierover "weer" contact op te nemen met de klantenservice, namelijk vanuit hier kunnen we niks betekenen voor je ivm privacy gegevens.????

Wat je ook kunt doen is zodra deze weer terecht is bij Vodafone verlengen via de winkel. Dan krijg je namelijk meteen je telefoon mee of via een andere website zoals belsimpel.

Groetjes stevied86
Niels1205

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gisteren nog contact gehad met de klantenservice , Het toestel moet nu eerst weer boven water komen voordat er weer verdere actie kan worden ondernomen......

en zo blijft deze soap maar door gaan. ik ben echt teleurgesteld over de gang van zaken.

as maandag neem ik nog 1 keer contact op met de klantenservice , als er dan geen oplossing is geboden ga ik mijn rechtsbijstandsverzekering inlichten om vodafone in gebreken te stellen.

Anonymous
Niet van toepassing
Hey Niels1205,

Dat is jammer om te horen maar wel begrijpelijk. Ik hoop echt voor je dat het wordt opgelost!

Groetjes stevied86
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bericht is verplaatst van Het Koffiehuis naar Abonnementen om verwarring te voorkomen, http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/contract-be%C3%ABindigen/m-p/246117#M15539
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Ester45, mijn vraag was aan een ander forumlid gericht. Sorry als dat niet duidelijk was! Ik begrijp je frustratie heel goed, maar helaas kunnen de andere forumleden je daar niet bij helpen. Je kunt dit het beste voorleggen aan de klantenservice of je kunt het feedbackformulier invullen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Topic gesloten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic