tmtersteege

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen

Hallo,

Ik heb een vraag..
Ik ben al 8 jaar klant van Vodafone, nou hebben mijn ex vriend en ik begin vorig jaar een extra abonnement bij jullie afgesloten voor hem..
Maar na 4 maanden betaalde hij de rekeningen al niet meer..
Ik zit sinds deze maand onder een Budget Coach, hij gaat zich dus ook over deze openstaande post ontvermen..

Maar nu loopt mijn eigen abonnement 4 november van dit jaar af, kan ik deze verlengen of niet..?

Groetjes
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey tmtersteege,

Ik raad je aan om het abonnement op zijn naam te zetten door middel van een transfer of use formulier zodat jij hier niet de dupe van wordt. zie https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/contract-overdragen.shtml voor meer uitleg hierover.

Je abonnement kun je vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract verlengen door contact op te nemen met de klantenservice, via my Vodafone of andere websites of door naar de winkel te gaan.

Groetjes stevied86
tmtersteege
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb je link even aangeklikt en de website bekeken gelezen, maar ben bang dat mijn ex vriend hier niet aan mee gaat werken.. Ik denk zelf dat het al bij een incassobureau of iets dergelijks ligt.. Alleen heb ik hier tot op heden nog niks van gehoord.. Zal er maamdag is achteraan gaan..

Maar kan het een probleem geven bij het verlengen van mijn huidige abonnement, die ik tot op heden altijd keurig netjes en op tijd heb betaald..?

Groetjes
Anonymous
Niet van toepassing
Dat kan maar dan raad ik je aan om de situatie uit te leggen aan de klantenservice. Durf niet te zeggen wat de specifieke regels hierin zijn. Aan de andere kant zou je zeggen omdat dit nummer netjes wordt betaald het geen probleem moet zijn.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
tmtersteege

Het grote verschil in dit geval is of het abonnement op jouw naam staat, of op zijn naam. Als het abonnement van je ex vriend op jouw naam staat ben jij verantwoordelijk voor het abonnement, en dus ook voor de eventuele kosten. Zolang er dan nog een rekening open staat zul je het abonnement niet kunnen verlengen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Aangezien er geen reactie meer is geweest van de topic starter zet ik een slotje op dit topic.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic