tiementuinstra

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

carrier billing google play store

Ik heb een tijd geleden gehoord in het nieuws dat vodafone bezig is met het mogelijk maken van carrier billing in de play store, maar ik krijg het niet voor mekaar. Ik heb geen credit card en zou voor goeie apps wel willen betalen.
8 Reacties 8
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi tiementuinstra,

Helaas is het nog niet mogelijk om apps te kopen via de telefoon rekening voor android toestellen.
Op http://voda.fo/ne/qaj6y kan je de beschikbare systemen vinden.

corvandewege

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanaf welke datum zou dit wel kunnen?En zou dit ook gaan voor prepaid???
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
corvandewege schreef:
Vanaf welke datum zou dit wel kunnen?En zou dit ook gaan voor prepaid???
Voor Windows Phone, BlackBerry en Nokia is het inmiddels mogelijk om een app te kopen via je telefoonrekening of via je beltegoed. Ik kan je niet vertellen of en wanneer dit ook voor Android beschikbaar gaat worden.:(
lumia820

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zou je ook kunnen uitleggen hoe dit gaat want mij lukt het niet. Ik heb een lumia 820 en als ik een app wil kopen, dan heb ik de optie om mijn abonnement te selecteren als betaalmiddel maar ik krijg de foutmelding: Er is een probleem bij het toevoegen van deze aankoop aan uw telefoonrekening, waarschijnlijk omdat uw mobiele verbinding verloren is gegaan.

Dit klopt natuurlijk niet want ik ben via wifi verbonden en de hele tijd heb ik verbinding. Hoe los ik dit op?
lumia820

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Uiteraard probeer ik dus een app te kopen bij de windowsphone store...
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
En als je WiFi juist eens uitzet voordat je de aankoop doet, dus gewoon via de 3G verbinding? Heb je dat al geprobeerd?
lumia820

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel Martin. Dat heb ik niet eerder geprobeerd omdat bij de app staat dat hij via wifi moet downloaden. Hij is namelijk te groot. Maar nu heb ik dus wifi uitgezet en 3G aangezet en de aankoop is gelukt en downloaden in wacht gezet tot ik wifi weer aanzet. Geweldig. 

Nogmaals dank je wel.
PocoLoco

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Merkwaardig, bij mij werkt dat niet, ik had al eerder geprobeerd om Wifi uit te zetten, maar dat maakt geen verschil.

Ik ben zelfs bij de Vodafone winkel langs geweest en daar werd mij verteld dat er geen overeenkomst is tussen Vodafone en Microsoft en ik dus creditcard of paypal moet gebruiken.

Wat moet ik instellen om dit te kunnen doen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic