Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,760Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Blackberry Internet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Ik heb zojuist voor een half jaartje een tweedehands blackberry Bold 9700 gekocht. Nou heb ik een abbonement met 1g aan internet, maar moet je daarnaast ook nog blackberry internet kop...

Internet tegoed Alleen-lezen Onopgelost

Ik kijk vanochtend op mijn Vodafone en Zie in eens dat ik geen internet tegoed meer heb maar ik heb daar helemaal geen bericht over gehad of een waarschuwing. Weer iemand hoe dat zitIk heb een red abo...

REPARATIE PROCEDURE Alleen-lezen Onopgelost

Nu 40 dagen de Galaxy S III in mijn bezit... blij, blij, blij.... Althans...Al vanaf dag één problemen met geïnstalleerde apps op mijn SIIIZo nu en dan bleef Facebook, Whats'App en het qwerty toetsenb...

sms Alleen-lezen Onopgelost

Sinds zaterdag 20-07-2013 wordt er geen sms meer verzonden door mijn telefoon naar een nederlands nr dat nu op vakantie is in italie een week lang ging het goed en nu niet meer wat kan hier de oorzaak...

Pdp fout Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag. Ik zit nu in België maar ik krijg steeds een pdp fout.Ik heb alles handmatig ingesteld. Alleen ik kan mijn data limiet niet uitgeschakelen ik krijg steeds een sms van dat er Een storing is ...

vodafone dekking Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 3 dagen heb ik een Vodafone abonnement; ik ben overgestapt van Hi. Maar wat heb ik een spijt!!!! Het lijkt wel of ik 10 jaar teruggegaan ben in de tijd... Wat ik de laatste twee jaar nooit meege...

1GB internet Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil nu 1GB internet blox aanvragen, echter zowel via sms en via de site werkt het niet.Via sms krijg ik geen reactie en via de site treed er een fout op. Werkte voorheen altijd. Help? Ga vanmiddag ...

Blox Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Ik had de volgende vragen:Ik heb een prepaidkaart.Als ik de 100mb blox voor €9,50 per maand wil aansluiten betekend dat ik 100mb voor hele maand heb of elke dag 100mb?Als ik de 1gb blox voor...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen