Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Soms geen 3G bereik in 9103 Alleen-lezen Onopgelost

De laatste week heb ik slecht bereik om the appen etc. 3G geeft niets of 1 streepje bereik aan. In huis moet ik dan wifi gebruiken...Is er een storing of wat?

howha1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen verbinding 8166 Alleen-lezen Opgelost

Heb normaliter redelijk goede verbinding hier. Vandaag en gister helemaal niet. Een nog niet gemelde storing?

Lea door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraag: Welke telefoon zou ik kiezen? Alleen-lezen Onopgelost

Weet niet of ik hier goed zit maar ik post het maar hier. Nu loopt mijn abbonement bij een andere provider binnenkort af en zou ik graag naar Vodafone willen over stappen..Nou is mijn probleem ik zou ...

xMakaSoul door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry Bold 9780 Internet Delen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi hoi,Is er een manier om een Blackberry bold 9780 in een draagbare hotspot te veranderen?Zodat andere mensen er op kunnen via WIfi die word gedeeld?MVG sven,

lie6feb7 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid sim kaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb laatst een vodafone simkaart onvangen van de free-sim actie, en ik vraag me af of ik met 12.50EUR per maand kan pingen enz met deze simkaart? Of heb je anders een andere simkaart nodig, speciaa...

jantje0 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Re: Geen Service, Wel Servie 8232KW Alleen-lezen Onopgelost

ik heb ook al dagen last met bereik, vooral internet. en voornamelijk 's avonds.heel vervelend dat je voor je interblox betaald en vervolgens zoveel problemen ermee hebt.ik woon in lelystad postcode 8...

9200 alleen nood? Alleen-lezen Onopgelost

Krijg steeds "Alleen noodoproepen" als ik sms wil versturen

Internet Blox Alleen-lezen Opgelost

Hallo Kan ik dit 100mb internet gebruiken per dag, dus wordt 100mb weer opgevuld na 24 uur. Of is dit 100mb alleen geldig voor 1 maand.

Brandstof door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ander merk toestel, wat doen? Alleen-lezen Opgelost

ik heb de nieuwe "Wolfgang" Phablet van de Aldi gekocht, en deze staat niet in de lijst van bekende merken. Ik wil mijn adresbestanden overzetten via Vodafone Contact backup. Wat kan ik doen?

Obeini door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Defecte simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb een defecte vodafone prepaid simkaart, maar ik zou graag opnieuw deze kaart willen metnummerbehoud. Is dit mogelijk?

fh door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen Service, Wel Servie 3451 HG Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vandaag hebben wij op postcon 3452 regelmatig geen Service en dan wel Service. Zijn er problemen.is eigenlijk de gehele dag al bezig, hindelijk voor bereikbaarheid

3452 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sms ontvangen uit buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een iPhone 4 en een Sizz abonnement via Vodafone.Nu kan ik helaas geen SMS ontvangen vanuit Zuid Afrika. Degene met wie ik SMS kan wel mijn SMSjes ontvangen. Andere mensen in NL kunnen w...

Lotje25 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Update Windows Phone Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer geeft Vodafone de update naar 7.8 nu eens vrij, duurt wel erg lang.

Lamppie door Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Web Crew doet: Hadouken! Alleen-lezen Onopgelost

Hello Forum People!Welkom in dit nieuwe topic: Web Crew doet…! Het is de bedoeling dat wij als Web Crew inhaken op de nieuwste virals, met als doel dat jullie natuurlijk volop mee gaan doen en ook fot...

Arina door Expert
  • 2268 Topics
  • 236 Oplossingen
  • 126 Likes

Storing omgeving amersfoort Station Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, De site meld dat er geen storingen zijn maar ik heb de hele ochtend al geen bereik.zovel data als telefoon

door Niet van toepassing

S3 hangt met regelmaat Alleen-lezen Onopgelost

Op internet is te lezen dat er veel problemen zijn met S3's die spontaan blijven hangen. Sinds kort heb ik dit ook zonder aanwijsbare reden. Zelfs een factory reset mocht niet baten. Samsung lijkt nie...

Viverius door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Tegoed + verbruik Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, Ik heb al een tijdje een abonnement bij Vodafone, logisch anders was ik hier niet, nooit problemen gehad met het abonnement. Echter kreeg ik afgelopen maandag een sms dat ik al 75% van mi...

JasperB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

probemen RED naar iPhone abbo om te zetten? Alleen-lezen Onopgelost

Ik belde vanavond naar de klantenservice om mijn iPone5 zakelijk 120 abbo om te zetten naar zak. Red Business Super, krijg ik te horen dat er problemen zijn om iPhones omtezetten??? Hoe zit dat en wan...

clooney14 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

levertijd Iphone 4 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Crew, ik heb deze week mijn abonnement verlengd, en daarbij een Iphone 4 8GB besteld.kunnen jullie me vertellen wat op dit moment de levertijd van dit toestel is? Gr,FJ

FokkeJ door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen