Ik heb RED Super en nee helaas niet omdat ik er destijds 23 mei jl uit werd gegooid bij online bestellen. Na contact met de helpdesk maakte ik me geen zorgen, er werd gezegd dat altijd de buurlanden bloxx kon bijboeken. Gisteren toen mijn abb inging bleek dat niet mogelijk.
Klantenservice zegt vandaag, uiteindelijk dat ik mag opzeggen omdat alternatieven en een abonnement zonder buurlandenbloxx voor mij juist ONVOORDELIG is maar dan ben ik mijn nummer dat ik al jaren heb, en mijn mogelijkheid om te bellen kwijt. Morgen ga ik op vakantie en dus heb ik geen tijd een andere provider te kiezen en ik kan natuurlijk ook niet zonder telefoon maar dat begreep men niet bij jullie klanten'service'
ik ben erg teleurgesteld, een oplossing van jullie kant is zo eenvoudig maar jullie klantenservice is een regelrechte ramp. Zij hangen in scripts vast, zeggen 100X dat je je begrijopen maar bieden geen oplossing. In de 5 maal en 2 uur dat ik met hen gebeld heb zij alle trucs op klanten af te wimpelen de revue laten passeren, laten wachten, doorverbinden met keuze menu's, verbinding verbreken, afspraken maken die niet kunnen als je weer ns doorverbonden bent, valse namen opgeven, niet terugbellen etc.
Vervolgen word je gevraagd om mee te doen aan een klanttevredenheidsonderzoek, aangegeven dat ik zeer ontevreden ben maar daar hoor je ook niets op
HELP!!!! Ben benieuwd of deze energie tot iets leidt, ik laat het er sowieso niet bij zitten, werkelijk schandalig zoals jullie je klanten behandelen