marcghysels

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vodaphone k3565 werkt niet op macbook pro,

in bezit van vodaphone k3565 werkte ok op pc, wil nu gebruiken op macbook pro, maakt verbinding , maar sluit automatisch af na 10 secondes, ik deed download juist driver 4,09,03,00
4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Marc,

Maak je toevallig gebruik van Mavericks OS? Op dit moment werkt onze software namelijk niet op dit besturingssysteem. We zijn wel bezig met een nieuwe versie speciaal voor Mavericks. To be continued in ieder geval.

Indien dit niet het geval is raad ik je aan de software eens opnieuw te installeren. Wellicht dat dit het probleem oplost.
david23

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De moderator geeft aantwoord op 6.1.14: 'er wordt aan een software-update gewerkt'.
We zijn nu een halfjaar verder - waar is deze update?
Ik heb een saldo op mijn pre-paid roaming USB-stick, en dát heeft een geldigheidsdatum ... terwijl ik de stick niet kan gebuiken omdat de update er nog niet is.
Kom op, Vodafone, léver nu eenmaal de update voor Mavericks!
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Ik hoop dat de nieuwe versie ook direct geschikt is voor OS-X versie 10.10 Yosemite, deze wordt komende herfst gereleased.

Daarnaast adviseer ik iedereen om een R212 WiFi hotspot te kiezen in plaats van een USB modem, dan heb je een geen gedoe meer met drivers en alle WiFi apparaten werken ermee. De R212 heeft ook nog eens 4G ondersteuning. Je kunt ze in de Vodafone winkel ook los kopen voor rond de 79 euro. Misschien iets voor jou @david23 ?
david23

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank,@robertwebbe, voor deze aanvulling.
(Zo snel ook!)
De update voor Mavericks wordt kennelijk overgeslagen en dat in de herfst er een nieuwe Mac OS komt - Yosemite - en dan komt er wél een Vodafone-update.
Hmmm ...
Dank ook voor je hotspot-tip (creatief!) én a) zo dringend is het niet, b) ik ga niets meer uitgeven op dit vlak.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic