Hoi @Michel19800
Welkom op de Community van Vodafone (klanten helpen klanten).
Uiteraard heel vervelend dat je, nu je je limiet op 100,- euro heb gezet, toch nog meer data hebt kunnen gebruiken. Volgens de website is het: We hebben een limiet voor je ingesteld om je te beschermen tegen hoge kosten. Als je voor € 60,50 aan MB's hebt verbruikt in het buitenland, dan kun je (om de kosten te beperken) niet meer verder internetten. Maar je kunt deze limiet zelf aan- of uitzetten. En als je een abonnement hebt, ook het bedrag aanpassen.
Je zou dus zeggen dat als je die 100,- euro hebt ingesteld dat het dan ook niet meer mag zijn. Heb je deze ook echt aangezet? Staat deze ook echt AAN in je My Vodafone?
Zet anders bij je profielinstellingen even alle gegevens die Vodafone nodig heeft en dan kijkt een medewerker met je mee wat er aan de hand is. En zet nu ook je mobiele data uit, want straks heb je nog meer kosten als het niet goed is gegaan en dat zou vervelend zijn.