Lotteth1989

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering galaxy s20 plus

Ik heb op 26 november een nieuwe telefoon besteld omdat ik mijn contract kon verlengen. 

Nu heb ik tot op heden nog geen track and trace code ontvangen, ik snap dat het drukker is ivm corona en sinterklaas etc maar dan zou ik toch wel een track and trace moeten krijgen. 

Eerste keer dat ik online een telefoon bestel dus wat is de levertijd nu? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Lotteth1989 ,

Galaxy S20 Plus is een super keuze! Normaal gesproken zou je wel een status update ontvangen, zo te zien is de Galaxy S20 Plus op voorraad. Wat ik je even adviseer is om te bellen met 0800 0560, dit is de afdeling die gaat over zaken omtrent bestellingen.

Ik hoop dat het toestel snel je kant opkomt!

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Lotteth1989 ,

Galaxy S20 Plus is een super keuze! Normaal gesproken zou je wel een status update ontvangen, zo te zien is de Galaxy S20 Plus op voorraad. Wat ik je even adviseer is om te bellen met 0800 0560, dit is de afdeling die gaat over zaken omtrent bestellingen.

Ik hoop dat het toestel snel je kant opkomt!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Lotteth1989,

Leuk om te lezen dat je weer voor ons gekozen hebt! Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's over de levering? 
Zodra wij het toestel versturen, ontvang je een track en trace code. 
 

Lotteth1989
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb inmiddels contact gehad en in het systeem staat dat de telefoon de 27e is verzonden maar verder konden ze niks zien dus nu weet ik nog niks

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb met je meegekeken. Dit klopt inderdaad. Op dit moment is het wachten tot dat de bezorgdienst een track en trace code stuurt via mail.
Het kan zijn dat dit op zich laat wachten omdat het vrij druk is bij de bezorgdiensten (sinterklaas, black friday en kerst) @Lotteth1989 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic