tamara96

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blackberryblox

Ik heb begin dezemaand internet blox geactieveerd op 5 april en hij is al since gister verlopen heb vandaag opgewadeert er gaat 1euro vanaf maar niks doet het? En kan nu ook geen blackberry blox actieveren ..
2 Reacties 2
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoit tamara96, welkom op het forum! BlackBerry BloX zijn 30 dagen geldig. Als je deze op 5 april hebt geactiveerd, dan staan deze nu dus nog aan. Opnieuw activeren is dan ook niet mogelijk. Wel kan het zijn dat de bundel die er bij zit, op dit moment 500 MB, leeg is. Als dat zo is, dan treedt het normale tarief in werking, dat is nu de Dagbundel Internet, voor € 1 per dag 100 MB.

Wil je eens de tekst STATUS naar het nummer 4000 sturen, en dan hier plaatsen wat je terugkrijgt?
KevinMLos

Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes
Hey Tamara96,

Leuk dat je ook op het forum bent!
Wat mijn collega zegt klopt helemaal. Als je het handig vindt om €1,- per dag te betalen, is het ideaal zo door te gaan. Maar heb je nou wat minder beltegoed, dan kun je het nog een beetje rekken met de Extra Week Bundel:

50 MB geldig 7 dagen voor €4,50 !!!
Via sms: sms EW week aan of ew aan naar 4000. Dit kan ook vanuit het buitenland. Je ontvangt een sms ter bevestiging.

LET OP: Als je een Blackberry hebt heb je altijd de Blackberry Blox nodig om verbinding te krijgen met internet. Dit is dus alleen handig als je blox nog loopt en je MB's op zijn

Hopelijk zijn al je vragen beantwoord. Laat me wat weten!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic