Warskippy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Vragen over micro sim hulp nodig.

Beste Vodafone,

Ik heb al bijna 2 jaar lang een abbonoment bij jullie en ben daar zeer tevreden over. Toen ik mijn abbonnement aanschafde bij jullie kreeg ik daar de Samsung Nexus S bij. Helaas is deze defect en ben ik nu de trotse eigenaar van een lumia 620, ik wou dus mijn oude sim kaart gebruiken. Maar toen kwam ik erachter dat de Lumia 620 gebruik maakt van een Micro Sim. Mijn vraag aan jullie is hoe kom ik aan zo micro sim zonder mijn abbonnement te verlengen en mijn oude gegevevens (nummer) te behouden. Mijn abbonoment loopt nog een paar maanden door en ik vind het zonde om door te betalen voor een abbonnement waar ik nu geen gebruik van kan gaan maken, ik wou deze graag gebruiken voor de Lumia 620. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik ben ten einde raad.

Alvast bedankt,

Sebastiaan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Warskippy
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Super bedankt! Ik ga eind van de dag gelijk naar de vodafone winkel!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hé Warskippy, ten einde raad? Dat is nergens voor nodig, dit is makkelijk op te lossen. Als je even langs een Vodafone winkel gaat met je legitimatiebewijs en bankpas, dan krijg je van ons meteen een passende simkaart mee. Neem ook je Lumia 620 mee, dan helpen we je meteen met het instellen van je toestel!
Warskippy
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Super bedankt! Ik ga eind van de dag gelijk naar de vodafone winkel!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic