mvdmede

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3G mobiel dataverkeer in Breukelen

Dit weekend nog geen 3g aan de praat gekregen op postcode 3621. Is dit een bekende storing?
5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Mvdmede, allereerst welkom op het forum! Er zijn dit weekend inderdaad werkzaamheden op die locatie waardoor je niet optimaal gebruik kunt maken van het netwerk. Abonneer je hier om een update te krijgen zodra de werkzaamheden voorbij zijn.
cwatti

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Werkzaamheden zouden voorbij moeten zijn!
mob in vliegtuigstand/toestel uitgezet/ sim eruit bereik blijft slecht???
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Claus,

De werkzaamheden zijn inderdaad voorbij. Helaas waren er gisteravond wel nog problemen bekend. Heb je er nu nog steeds last van?
cwatti

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas wel bereik in huis was altijd goed en dan zit ik maar hemelsbreed 1,5 km bij de mast vandaan.
Nu heb ik net 1 streepje beneden en boven helemaal niks, moet echt eerst naar buiten om te kunnen bellen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
cwatti schreef:
Helaas wel bereik in huis was altijd goed en dan zit ik maar hemelsbreed 1,5 km bij de mast vandaan.
Nu heb ik net 1 streepje beneden en boven helemaal niks, moet echt eerst naar buiten om te kunnen bellen.
We hebben navraag voor je gedaan en er blijkt ook na de werkzaamheden nog iets mis te zijn met een mast. Dat probleem is ondertussen bekend en er wordt aan een oplossing gewerkt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic