Anja Schuring

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bijbetaling toestel - goedkoper bij een ander

Hallo ik kan nu al mijn abbo verlengen! Nu wilde ik mss een nieuwe telefoon met abbo afsluiten, een samsung AA51 met een start L .. deze komt dan op 22 euro p.mnd ! Maar moet ik dan een eenmalig bedrag bijbetalen van 48 euro op het toestel  ! Maar bestel ik het zelfde pakket via mobiel .nl dan hoef ik geen bijbetaling voor het toestel te betalen ??  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Anja Schuring 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan een abonnement van mobiel.nl niet vergelijken met die van Vodafone. Wel het Vodafone abonnement, maar niet de toestel prijs en de daarop volgende maandelijkste kosten. Het zijn twee verschillende bedrijven en het kan zijn dat mobiel.nl een betere inkoopprijs heeft of neemt de kosten zelf?! - Maar vergeet niet, het kan ook zijn dat het start bedrag van Vodafone verwerkt zit in het abonnement van mobiel.nl (dat zou ik ook even goed bekijken)

Ik zou overigens, omdat het om een verlening gaat, ook even bellen met de klantenservice en vragen wat die voor je kunnen betekenen. Particuliere klant, bel naar 0800-0001
 

Laat nog even weten wat je hebt gedaan. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Anja Schuring 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan een abonnement van mobiel.nl niet vergelijken met die van Vodafone. Wel het Vodafone abonnement, maar niet de toestel prijs en de daarop volgende maandelijkste kosten. Het zijn twee verschillende bedrijven en het kan zijn dat mobiel.nl een betere inkoopprijs heeft of neemt de kosten zelf?! - Maar vergeet niet, het kan ook zijn dat het start bedrag van Vodafone verwerkt zit in het abonnement van mobiel.nl (dat zou ik ook even goed bekijken)

Ik zou overigens, omdat het om een verlening gaat, ook even bellen met de klantenservice en vragen wat die voor je kunnen betekenen. Particuliere klant, bel naar 0800-0001
 

Laat nog even weten wat je hebt gedaan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic