Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,319Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Bereik op het strand Alleen-lezen Opgelost

Beste lezers, Hoe komt het toch dat ik nu een 4G verbinding heb in diverse hallen en stuurhuizen ( waar ik overigens heel blij mee ben had ik voorheen niet ) tussen de duinen van Wijk aan Zee, terwijl...

ronybalony door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Voortgang Issue internet Vodafone mobiel Alleen-lezen Opgelost

Even een voortgang over deze issue: https://forum.vodafone.nl/archief-2019-93/issue-internet-vodafone-mobiel-299399Ik heb nog steeds dit probleem, heb vorige week mijn simkaart laten omruilen maar dit...

Vodnlru door Gedreven Liefhebber
  • 65 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes

Simkaarten met nummerbehoud nog steeds niet actief!! Alleen-lezen Opgelost

Ik heb tweeënhalve week geleden een Red Together met 4 Red Together Extra’s afgesloten met nummerbehoud maar zijn nog steeds niet overgezet naar Vodafone. Heb inmiddels diverse malen contact gehad met...

JannyC door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

tijdens gesprek valt mijn verbinding telkens weg Alleen-lezen Opgelost

Als ik in gesprek ben valt ik telkens weg zodat de gene waar ik mee bel niet verstaat wat ik zeg . Dit is erg storend

Anja1968 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet Alleen-lezen Opgelost

Ik heb heel slecht bereik (1 streepje ) op 4G wat kan ik hier aan doen?volendam

1900 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ID code en touch werkt niet meer Alleen-lezen Opgelost

Van het een op andere moment kan ik mijn telefoon niet meer ontgrendelen. Pincode en Touch ID wordt niet herkend. En nu?

Geen dagbundels meer mogelijk?? Alleen-lezen Opgelost

Vanmorgen probeerde is via SMS 'DAG' naar 4000 de dagbundel van 10 GB te activeren maar dit lukte niet. Via de operator kreeg ik te horen dat deze optie per direct is afgeschaft (staat nog wel op de w...

yolo door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

iPhone 7 gesimlocked Alleen-lezen Opgelost

Hallo allen,Mijn iPhone 7 is gesimlocked, hij geeft aan dat elke sim niet geldig is inclusief die van VodaFone. Ik heb mijne recentelijk vervangen toen dit probleem voortkwam. Enige ideeen want Vodafo...

Brivoid door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan niet meer inloggen en ik krijg geen wachtwoord reset mail Alleen-lezen Opgelost

Ik heb dit volgens mij al vaker gehad dat ik een keertje de app wil gebruiken (mag een nieuw abonnement/telefoon uitzoeken) en ik dan niet meer kan inloggen omdat mijn wachtwoorden niet meer werken (o...

Motorola (moto) Alleen-lezen Opgelost

Hallo, hoe kan ik apps naar mijn SD verplaatsen. Zie veel beschrijvingen , maar niet voor de Motorola.

Carlaherm door Liefhebber
  • 27 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Galaxy buds kapot Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik weet niet of het hier geplaatst mag worden, mocht het niet mogen, verwijder hem dan maar.Ik heb bij Bol.com 28-03-19 de GALAXY Buds aangeschaft i.c.m m'n Note9. In mei ging het rechteroortje to...

Ijburg - complete geen Vodafone bereik Alleen-lezen Opgelost

Daar is andere meldingen over het zelfde probleem. Sinds 9 maanden heel slecht Vodafone (of geen Vodafone). Vodafone dekkingskaart is niet correct en tijd voor een oplossing. Geen 4G, Geen 3G heel sle...

rjblake door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet gebruik Alleen-lezen Opgelost

Mijn gebruik is 134 mb en heb een abonnemen voor 1 MB. Krijg een bericht in mijn scherm dat 80% heb verbruikt. Is dat wel juist?

toestel in de winkel ophalen Alleen-lezen Opgelost

Is het mogelijk dat ik het toestel dat ik online besteld heb in een Vodafone winkel op kan halen? Mvg jvv

J.v.V door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abbonement Alleen-lezen Opgelost

Ik heb het al geregeld maar er staat dat ik nog niet kan verlengen maar dat is al gebeurd hoe kan dit

Ophalen simkaart Alleen-lezen Opgelost

Kan ik de simkaart van mijn vriend met zijn id ophalen in een Vodafone winkel?

Lindavani door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

om gek van te worden zo slecht Alleen-lezen Opgelost

Helemaal gek word ik van Vodafone. Sinds woensdag heb ik 23 verschillende mensen aan de telefoon gehad aan wie ik allemaal hetzelfde verhaal heb moeten vertellen. 6x een contract afgesloten en meer da...

Mstam door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

garantie iphone 7+ Alleen-lezen Opgelost

Ik heb laatst mijn scherm van de iphone 7 plus laten repareren bij uw vestiging en nadat de telefoon gerepareerd was, werkte de touchscreen amper. Sommige momenten werkte het zelfs niet. Ik hen nog ga...

Apn instellingen voor gps horloge Alleen-lezen Opgelost

Wij hebben een gps horloge voor onze dochter. In Nederland werkt alles perfect maar in het buitenland niet. We kunnen wel met het horloge bellen maar de data verbinding die nodig is om de positie van ...

Pluimpie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen