Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,273Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Levering iphone 11 Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik heb vandaag officieel 7 dagen geleden mijn telefoon besteld(5 werkdagen). Ik heb ervoor gekozen om hem in de winkel te laten leveren. Wanneer komt die ongeveer? Hebben jullie er meer informati...

Tele2 Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Sinds enkele maanden ben ik overgestapt van Tele2 naar Vodafone. Nu blijkt dat ik niet gebeld kan worden door iemand met een Tele2-abonnement. Kan hun zelf wel bellen. Iemand een idee waar dat ...

terugbetaling Alleen-lezen Opgelost

Hoi, ik heb vorige week donderdag een bestelling gedaan voor een iPhone XS en had gedaan dat ik 18+ was nu kon ik de telefoon dus niet aanemen. Ik heb hiervoor wel €149,69 betaald en die heb ik dus no...

Oude simkaart omtuiren Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een nieuwe mobiel waar mijn oude simkaart niet in past. Ik probeerde net 0800-0094 te bellen zoals op de site staat maar krijg geen gehoor. Hoe kan ik de nieuwe simkaart anders aanvragen...

red togheter Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Mijn vrouw en ik hebben beide apart een abonnement welke op 1-8 verlopen. Ik ben nu aan het onderzoeken wat onze mogelijkheden zijn. We hebben beide het idee om een nieuw toestel met e...

Oppo Reno 3 pro 5g Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Oppo Reno 3 pro 5g aangeschaft om 5g te kunnen gebruiken maar er is geen 5g netwerk zichtbaar (dekking via de kaart gecheckt). Moet ik iets veranderen in mijn apn settings of ben ik afhanke...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen