Rodenburg82

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bestelling

ik heb een bestelling geplaatst en heb een goedkeuring ontvangen samen met nieuwwe nummer en contract, een dag later mail ontvangen met bestelling geannuleerd. ik bel en niemand weet waarom het is geannuleerd en word gewoon gezegd om een nieuwe aanvraag te doen, dat doe ik en 3 uurtjes later, geannuleerd.
ik begrijp het het, is dit de werkwijze van vodafone? ik ben 82 jaar en heb nooit iets fiancieels besteld of aangevraagd, aan bkr kan het niet liggen en niemand weet waarom, weet iemand anders waarom?

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Rodenburg82,

Vreemd dat je bestelling steeds wordt geannuleerd. Je zegt zelf al geen problemen te hebben bij het BKR.

Bel je met het nummer 0800-0560 (maandag t/m vrijdag)? Of via de klantenservice? En zijn alle ingevoerde gegevens correct?

Eventueel is het ook mogelijk een bestelling telefonisch te ordenen of via een van de winkels in Nederland.

Vriendelijke groet,
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Rodenburg82, welkom op het Vodafone Forum. Dit is inderdaad vreemd. Heb je inmiddels al contact gehad? Dan kan dit verder worden nagekeken.
Rodenburg82
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb het opgegeven, als vodafone mij niet wilt hebben dan ga ik maar naar een concurrent die dat wel wil, zij zeggen dat de risico te groot is, als ze nou zeggen dat ik te oud bent dan kan ik er mee leven. maar het is bekend dat vodafone onderscheid maakt in persoon of uit welk buurt je komt uit een bepaalde stad, dit is pure discrminatie.

zij vinden van niet maar het is zo, ik had al verhalen over vodafone gehoord dat zij de moeilijkste provider zijn het lijkt alsof je een hypotheek aan het afssluiten bent als je bij hun wilt.
maar het mag niet, ik voldoen aan alle eisen en dan word je genegeerd
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Rodenburg82, dat begrijp ik. Jammer dat het zo is gelopen. Via het Forum kunnen we dit in ieder geval verder niet opvolgen of nakijken. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic