Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,415Oplossingen
  • 25.4KDiscussies
  • 73.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Activatie abonnements verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Ruim een week geleden me nieuw s7 edge binnen gehad met nieuwe simkaart. Alles geinstalleerd en toen me kaart activeren. Ging niet want er was geen kaart bekend. Geen probleem, volgende ochtend even g...

Fixxer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

eenmalige kosten Alleen-lezen Opgelost

Op mijn specificaties van mijn mobiele telefoon rekening zie ik elke maand weer eenmalige kosten van € 4,75. Als dit eenmalig zou zijn waarom moet ik het dan elke maand weer betalen?

ehuizingh door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

vandaag nieuwe galaxy s7 edge ontvangen maar.... Alleen-lezen Opgelost

Heel blij met mijn nieuwe maar de VR bril zit er niet bij.... Hoe zit dat?ordernummer 24261002Mvgdennis

dvandongen door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Heb geen netwerk kan daardoor niet bellen en internetten

kersen59 door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

4G voor thuis Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Ik krijg hoogstwaarschijnlijk een woning in het buiten gebied.Hier liggen geen kabels voor internet en tv. De tv is via de schotel of digitenne te regelen.Nou is mijn vraag of Vodafone al 4G voo...

hobiiee door Stamgast
  • 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

kan nieuwe simkaart niet activeren Alleen-lezen Onopgelost

vandaag mijn samsung S7 ontvangen en wil mijn nieuwe simkaart die erbij zat activeren, maar dat gaat niet!en jullie zijn ook niet via de telefoon te bereiken, hoe nu verder dit weekend?

chantal1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met internetsnelheid via Vodafone Hybride 4G Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/fvp8sUpdate 12-2-2016: We hebben bij een groot deel van de Prepaid klanten de 4G bundel gecrediteerd. De laatste groep (BloX aangesloten na 25 januari 2016) zouden deze week een cred...

Marc door Oud Vodafone Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 343 Likes

Problemen met internetsnelheid via Vodafone Prepaid 4G Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/o422sUpdate 12-2-2016: We hebben bij een groot deel van de Prepaid klanten de 4G bundel gecrediteerd. De laatste groep (BloX aangesloten na 25 januari 2016) zouden deze week een cred...

Marc door Oud Vodafone Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 343 Likes

Gratis 5 euro beltegoed word 4.99 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik heb een simkaart en vandaag mij ook geregistreert om de resterende 5 euro te krijgen.Ik begon met 0 euro en na het registreren stond ik op 5 euro beltegoed.Ik heb toen ook gelijk de You S bund...

Betaalprobleem Alleen-lezen Onopgelost

Betalen met ideal met en zonder rabo app. Blijft foutmeldingen geven. Handmatig over maken leidt ook tot problemenDe foutmelding: "het rekeningnummer is ongeldig" (dit betreft het rekeningnummer waar ...

JenJ door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Napster: Geen melding einde gratis periode Alleen-lezen Onopgelost

Na 6 maanden gratis Napster heb ik geen bericht gehad dat de gratis periode afliep.Nu 2 maanden extra betalen voor een dienst die ik niet gebruik.Er wordt nu 1 maand door Vodafone vergoed, maar dat is...

InkyB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Huawei G510 unlockcode opvragen onmogelijk Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond, ik heb een Huawei G510 tweedehands gekocht, en er zit een vodafone prepaid simlock op, ik ging er vanuit dat dit geen probleem zou zijn gezien ik vodafone prepaid heb.. echter bij het opst...

administratiekosten wijzigen abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn abonnement gewijzigd, heb dit telefonisch gedaan. Ik had gezien dat dit 50 euro zou kosten. Dit is mij ook aan de telefoon gezrgd. Nu zie ik op mijn rekening dat naast die 50 euro jullie m...

kimg1988 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobiele internet werkt niet meer Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Sinds gisteren heb ik geen mobiel internet meer nop mijn HTC one M9. Eerst hielp net nog om de telefoon opnieuw op te starten, dan had ik weer even mobiel internet. Na een poosje was dit n...

Maikvis door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

31 maart: World Backup Day Alleen-lezen Onopgelost

Voor de meeste mensen zal het pijnlijk bekend klinken: Je telefoon valt in de wc, of in duizend stukjes op de grond. Wat je ook probeert, je krijgt hem niet meer aan de praat. En al die mooie vakantie...

Jackie door Oud Vodafone Moderator
  • 686 Topics
  • 21 Oplossingen
  • 63 Likes

View cover SG S7 Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag SG S7 met view cover gekocht.Niet alleen verspringt de klok buiten het venster als ik hem dichtdoe, ook gaat na korte tijd de klok uit terwijl hij wel aanblijft als de cover niet wordt geslote...

Ton56 door Stamgast
  • 81 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 9 Likes

Note 4 update Alleen-lezen Onopgelost

Hallo is er al iets bekend bij jullie wanneer we de update naar marchmallow gaan krijgen voor de note 4

tvb1977 door Liefhebber
  • 28 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 8 Likes

Abonnementsduur Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb vorig jaar maart een 1 jarig abonnement afgesloten althans dat was mijn wens. ik heb in de Vodafone winkel in Heerenveen een 1 jarig abonnement met de note vier genomen. Heb destijds onge...

HildaM93 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opvragen factuur van toestel gekregen bij contractverlenging Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag de factuur hebben van mijn galaxy note 4 welke ik heb gekregen bij contractverlenging in november 2014. Ik kan zelf de factuur niet terugvinden. In de mail niet te vinden en in de app/onl...

Abonnement annuleren Alleen-lezen Opgelost

Ik kan sinds kort mijn abonnement verlengen, onder ander via de My Vodafone site en app. 1) Maar kan bij beide, niet de HTC one M9 selecteren. 2) In de winkel kan dit weer wel. Alleen is de keuze niet...

2000jik door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen