Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,236Oplossingen
  • 1,676Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Welkomstbericht buitenland uitschakelen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik zou graag de welkomstberichten (sms) uitschakelen. Ik reis veel voor mijn werk en bij elk land krijg ik steeds een welkomstbericht (sms). Weet iemand hoe ik deze kan uitschakelen??? Thx!

R-R door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Huawei Mate 8 Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Begin deze maand heeft Huawei de Huawei mate 8 aangekondigd. Nu loopt mijn contract pas begin september af dus ik moet sowieso geduld hebben, maar mijn vraag is of jullie dit toestel ook in het...

kewdebew door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wel 4g icoon, maar geen verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Eigenlijk al sinds het begin dat ik mijn 4g blox heb aangezet heb ik het volgende probleem: als ik 4g aanzet op mijn telefoon gaat alles prima (en snel!). Maar na een tijdje, en vaak ook als ik iets r...

Baggio666 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Sinds wanneer is Vodafone de duurste Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben een beetje verward geworden. 4 jaar geleden toen ik officieel een Vodafone abonnement nam waren zij de goedkoopste. Nu ben ik dicht op het einde van mijn contract en was eens aan het vergelijke...

Mijn beltegoed raakt vanzelf op zonder gebruik Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een SIM only gekocht met beltegoed om in een GSM tracker te gebruiken. De tracker werkt met SMS en alleen als je een commando stuurt. Maar toch raakt het beltegoed van 5,- op binnen 2 weken. Te...

Sketch door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2 nummers op 1 abbonomemt Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een vodafone red abbo. Is er een mogelijkheid om 2 simkaarten met 2 verschillende nummers op 1 abbo te zetten. Wil namelijk me dochter een foon geven maar dat ze dan ook gebruik kan maken van m...

Xalaa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HP Elite x3 Alleen-lezen Opgelost

Mijn vraag is of deze nog uit te brengen smartphone ook door Vodafone aangeboden gaat worden.Er is bij mij wat onduidelijkheid over der verschillende berichten die ik lees of hij nu wel of niet voor p...

Brian1979 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Samsung s6 edge power button kapot, Geen Garantie? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Allemaal, Ik heb nog geen half jaar geleden de Samsung S6 Edge gekocht via Vodafone.nl. Nu is deze week mijn aan/uit knopje kapot gegaan. Tenminste, hij zit ver in het toestel gedrukt, functione...

bellen met een leidinggevende Alleen-lezen Opgelost

Goeiedag ik wil graag met een hogerehand / leidinggevende praten in de klatenservice is dit me al 3x geweigerd terwijl iedereen recht heb om met een hogere hand te kunnen praten dit omdat ik niet eens...

iphone010 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sony xperia c5 dual ultra Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Ik heb sinds 2 maand mijn abbonement verlengt via mobiel.nl met een sony xperia c5 dual ultra. Nou merkte ik al snel dat hij geen berichten verzende. 2 x ter reparatie aangeboden 2x daar getest...

ina1 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

NFC betaling werkt niet meer na update HTC One M8 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Afgelopen week mocht ik op mijn VF branded HTC One M8 de update naar Android 6.0 ontvangen en sindsdien werkt contactloos betalen niet meer. Als ik m'n telefoon bij de terminal plaats, registre...

Ireyon door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone App is bagger Alleen-lezen Onopgelost

Heb sinds 2 maanden vodafone, kreeg de eerste maand een melding dat de rekening was betaald, dus alles goed jah, kreeg deze maand een bericht of ik even 142 euro wou betalen (1e maand en 2e), toen ik ...

Mondriaan door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone NEXT - Tijd voor een nieuwe smartphone? Alleen-lezen Onopgelost

Hi, mijn naam is Ewout en ik ben als Marketeer verantwoordelijk voor o.a. alle Toestel Flexibiliteit services van Vodafone. Ik heb goed nieuws voor jullie! Bij een 2 jarig abonnement moet je 20 maande...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Smart 4 Max review Alleen-lezen Onopgelost

Dit is hem dan, de Vodafone Smart 4 Max. De phablet heeft een 6 inch scherm en kan net als zijn kleinere broertje draaien op het 4G netwerk. Je moet er maar van houden een groot toestel in je jaszak o...

De nieuwe iPhone is er! Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/uu6d4Hello iPhone lovers! Zoals jullie waarschijnlijk al weten heeft Apple de nieuwe iPhone 7 en iPhone 7 Plus aangekondigd. Zoek je meer informatie over de nieuwe iPhones of heb je ...

Kyra door Oud Community Moderator
  • 499 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 48 Likes

Fantastic Friday Alleen-lezen Onopgelost

Hoi! Wat gebeurt als ik een fantastic friday data of minutes deal (bijvoorbeeld de 1GB/3€ of 100min/1€ a.s. vrijdag) koop en al een inclusiefpakket (bijvoorbeeld online only BloX) heb?Word de deal toe...

Gnarfy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alles in 1 op reis wil niet aansluiten! spoed Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit in budapest en wil graag Alles in 1 op reis activeren om google maps en tijden van het OV te checken! Maar ik blijf de sms krijgen: ''Helaas kun je alles in 1 op reis nu niet aanzetten. Meer we...

Werkzaamheden systemen op 23 en 24 juli Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/pvg85Komend weekend, zaterdag 23 juli vanaf 20.00 uur tot en met zondag 24 juli 10.00 uur, zijn er werkzaamheden aan onze systemen. Gedurende deze tijdsperiode kun je geen gebruik ma...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Melding bij uitzetten mobile data samsung galaxy J5 Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb recentelijk een samsung galaxy J5 gekocht.Ik vind het een heerlijk toestel, echter is er één ding wat me dwars zit en ik kan het niet oplossen. Elke keer als ik mijn mobile data uitzet k...

Dirza door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen meldingssms over dataverbruik ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Weet iemand het email adres van vodafone klantenservice?Nergens te vinden...Voorheen kon ik chatten met een medewerker, maar dit kon ik ook nergens meer vinden.Is dit verdwenen?Ik in het buitenland en...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen