eddy21

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bestelling - Wat jammer, we hebben je bestelling helaas moeten annuleren

hallo ik kreeg een mail waar stond Wat jammer, we hebben je bestelling helaas moeten annuleren wat is hier de reden van?

en in de mail van de bestelling stond dat we eenmalig 413 euro  moeten betalen ook daar is ons niks over verteld gr eddy 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @eddy21 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd vervelend om dit soort dingen te ontvangen. Hier op de community kunnen we als klanten onder elkaar niet zoveel voor je betekenen. Mensen van Vodafone zijn er maandag weer dus mijn advies is om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Dit kan je doen door ze vandaag te bellen of een chat te starten. Dan weet je vandaag nog wat er aan de hand is.

Lukt dat niet, loop dan even langs een Vodafone Winkel of stel je vraag privé via Twitter of Facebook . 

Laat hier nog even weten of het is gelukt en of je antwoord hebt gekregen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @eddy21 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd vervelend om dit soort dingen te ontvangen. Hier op de community kunnen we als klanten onder elkaar niet zoveel voor je betekenen. Mensen van Vodafone zijn er maandag weer dus mijn advies is om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Dit kan je doen door ze vandaag te bellen of een chat te starten. Dan weet je vandaag nog wat er aan de hand is.

Lukt dat niet, loop dan even langs een Vodafone Winkel of stel je vraag privé via Twitter of Facebook . 

Laat hier nog even weten of het is gelukt en of je antwoord hebt gekregen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @eddy21 . Welkom hier!

Heb je in de tussentijd via een ander kanaal contact gehad en is alles duidelijk, of kan ik nog iets voor je betekenen? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic