hallo ik kreeg een mail waar stond Wat jammer, we hebben je bestelling helaas moeten annuleren wat is hier de reden van?
en in de mail van de bestelling stond dat we eenmalig 413 euro moeten betalen ook daar is ons niks over verteld gr eddy
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @eddy21
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Altijd vervelend om dit soort dingen te ontvangen. Hier op de community kunnen we als klanten onder elkaar niet zoveel voor je betekenen. Mensen van Vodafone zijn er maandag weer dus mijn advies is om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Dit kan je doen door ze vandaag te bellen of een chat te starten. Dan weet je vandaag nog wat er aan de hand is.
Lukt dat niet, loop dan even langs een Vodafone Winkel of stel je vraag privé via Twitter of Facebook .
Laat hier nog even weten of het is gelukt en of je antwoord hebt gekregen.
Hoi @eddy21
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Altijd vervelend om dit soort dingen te ontvangen. Hier op de community kunnen we als klanten onder elkaar niet zoveel voor je betekenen. Mensen van Vodafone zijn er maandag weer dus mijn advies is om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Dit kan je doen door ze vandaag te bellen of een chat te starten. Dan weet je vandaag nog wat er aan de hand is.
Lukt dat niet, loop dan even langs een Vodafone Winkel of stel je vraag privé via Twitter of Facebook .
Laat hier nog even weten of het is gelukt en of je antwoord hebt gekregen.
Hey @eddy21 . Welkom hier!
Heb je in de tussentijd via een ander kanaal contact gehad en is alles duidelijk, of kan ik nog iets voor je betekenen? 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.