Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,192Oplossingen
  • 1,619Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Tegoed 2de abonnement niet zichtbaar Alleen-lezen Opgelost

Hallo,ik heb net een tweede abonnement, maar kan in de app of op internet alleen het tegoed van de eerste zien. Op het klantnummer van de tweede staat alleen het tabblad "Rekeningen" met niets erin. H...

julia17 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

oud klantnummer verwijderen uit account Alleen-lezen Opgelost

Ik ben overgestapt van een vodafone pre paid naar een vodafone abonnement, uiteraard met nummerbehoud. Het klantnummer van de prepaid is er nu in blijven staan, maar dat verstoort mijn dashboard. Hoe ...

julia17 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dual SIM uitzetten Galaxy S10 Alleen-lezen Opgelost

Betreft de Samsung Galaxy S10. Probleem met Dual SIM uitschakelen. Op beide SIM een Vodafone abonnement.Wanneer ik de SIM 2 (werk) uitschakel via het menu Verbindingen - SIM-kaartbeheer, dan ontvang i...

Carlozzz door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Phising SMS is dit gevaarlijk? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb zojuist op een Phishing SMS link geklikt in alle haast. In paniek dat ik niet meer bereikbaar zou zijn voor mijn vriendin uit het buitenland. Is een klik al voldoende om malware binnen te halen...

Sakra door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan niet meer inloggen S9 Alleen-lezen Opgelost

Ik kan niet meer inloggen op Samsung S9. Na update kan ik alleen mijn pin intoetsen, en zodra ik op de OK knop druk, springt mijn scherm weer op slaapstand. Ik kan nu niet meer bellen of wat dan ook, ...

Wat te doen aan Robot Calls uit China? Alleen-lezen Onopgelost

De laatste dagen wordt ik een keer of vijf per dag gebeld door een Chinese bot. Deze spoofed telkens een ander Nederlands 06 nummer. Heb ondertussen al een lijst met zo’n 15 nummers, maar blokkeren va...

BramD door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement opzeggen Alleen-lezen Opgelost

Beste,Ondanks heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice over de einddatum van mijn contract die zou afwijken van mijn ingangsdatum. Ergens in het systeem is er iets mis gegaan, daarom vra...

Saido door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sim met 3gb maandbundel Alleen-lezen Opgelost

wat is het sms nummer+omschrijving voor deze bundel te activeren?

Problemen met gebeld worden Alleen-lezen Opgelost

Sinds een aantal dagen heb ik problemen met inkomende telefoontjes. Ik zie de belletjes wel binnen komen, maar na een aantal keer overgaan stopt het. De persoon die mij belt hoort helemaal niets, dus ...

kosten abbonement na bestelling Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb een vraag over de kosten van mijn abonnement na het verlengen hiervan. Via My Vodafone heb ik mijn abonnement verlengt. Ik heb gekozen voor een Red Abonnement met een Samsung Galaxy S10 P...

Collect call Alleen-lezen Opgelost

Ik wil gebruik maken van Collect Call om uit Nederland naar Canada te bellen. Is dat mogelijk en zo ja met welk nr. kan ik dit doen?

crimson door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen track & trace code gekregen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik heb gister een telefoon + abonnement bij jullie besteld. Ik had zelf aangegeven dat ik graag wou dat de telefoon tussen 12:00-17:00 bezorgd zou worden, hiervan zou ik nog een track & trace c...

'gratis' BloX in myvodafone? Alleen-lezen Opgelost

in myvodafone zie ik bij meer blox voordeelbundels / internet de opties staan van gratis 1 GB extra data voor €0,00 en Free 10 GB bundel ook voor €0,00 te bestellen via 1201.hoe 'gratis' is dit? lijkt...

Mukkus door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Van tmobile prive naar Vodafone zakelijk Alleen-lezen Opgelost

Ik ben al een week bezig om mijn prive t-mobile account om te zetten naar Vodafone zakelijk (via werkgever). Na 4 keer de verkeerde order te krijgen stond de koerier voor de deur met een telefoon. Hel...

DanielleH door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

mijn nieuwe prepaid Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan dat mijn nieuwe prepaid blijft op 0 saldo ?

N.E door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

50 minuten in de wachtrij staan, om 1 uur snachts!. Alleen-lezen Onopgelost

Waarom als ik jullie bel snachts, kom ik in een wachtrij te staan van 50 minuten...is het snachts bij jullie zo druk dan? het lijkt mij niet dat het snachts zo druk is naar mijn mening.ik bel niet voo...

E-mail ververst niet in achtergrond Alleen-lezen Opgelost

Hallo beste mensen ik heb een vraag ik heb de iphone xr met de nieuwste versie nu wil alleen mij email in de achtergrond niet verversen

19kees95 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Vodafone wifi ingeschakeld Alleen-lezen Opgelost

Krijg geregeld de melding sim 1vodafone wifi ingeschakeld in beeld met een toon erbij

Lubien door Meedenker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

roaming doet het niet in het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Ik verblijf in Agadir in Marokko. Mijn wereldbundel staat aan maar ik heb geen internet. Ik zie geen provider en 3 if 4 G staan in het stsrtscherm.. Ik kan wel bellen en gebeld worden. Sms berichten o...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen