Hoi
M.anvelink Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Erg vervelend natuurlijk, maar misschien kunnen we het oplossen. Heb je je toestel al eens een reset gegeven (even uitzetten en weer aan)? Als dat niet heeft geholpen, haal dan ook even je SIMkaart uit je toestel, zet deze uit, wacht 10 minuten en doe dan je SIMkaart er weer in en zet dan je toestel weer aan (hij krijgt dan een kleine reset bij Vodafone).
Heeft dat niet geholpen, ga dan naar je instellingen en kies voor een andere provider en zet hem daarna weer terug naar Vodafone NL. Soms kan dit ook wel eens helpen
😉 - of, en dit is mijn laatste idee, even je toestel in vliegtuigmodes zetten en dan weer terug.
Wil dit allemaal niet werken, neem dan contact op met de
klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een
chat te starten. Vraag ze of ze je nummer willen resetten, misschien helpt dat dan.
Voor overige vragen kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone via
Facebook of
Twitter. Daar kunnen ze ook kijken wat in het systeem en je verder helpen. Succes en laat nog even weten of het is gelukt.