Ronniemolag

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement

Mijn contract is 5 juni 2019 afgelopen, maar ik kan nog steeds gebruik maken van de telefoon.
maar dat wil ik helemaal niet. Is het niet contract voorbij , is voorbij
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Ronniemolag
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je zelf je contract niet hebt gestopt dan loopt deze gewoon door. Wil je geen abonnement meer bij Vodafone dan zal je deze moeten opzeggen. Hou wel rekening met 1 maand opzegtermijn.

Meer info over opzeggen abonnement:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen.shtml

Wel jammer dat je je abonnement wenst te stoppen. Wil je je nummer meenemen naar een andere provider dan moet je daar eerst je abonnement aanvragen en melden dat je je nummer wilt omzetten van Vodafone naar je nieuwe provider (nummerbehoud). Let dan wel op, zeg niet eerst zelf je abonnement op bij Vodafone!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Ronniemolag
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je zelf je contract niet hebt gestopt dan loopt deze gewoon door. Wil je geen abonnement meer bij Vodafone dan zal je deze moeten opzeggen. Hou wel rekening met 1 maand opzegtermijn.

Meer info over opzeggen abonnement:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen.shtml

Wel jammer dat je je abonnement wenst te stoppen. Wil je je nummer meenemen naar een andere provider dan moet je daar eerst je abonnement aanvragen en melden dat je je nummer wilt omzetten van Vodafone naar je nieuwe provider (nummerbehoud). Let dan wel op, zeg niet eerst zelf je abonnement op bij Vodafone!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was bovenstaande informatie van Energieboy duidelijk Ronniemolag ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic