kaya

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bereik 3g

Waarom komt het bereik in postcode gebied nooit boven de 3G en waarom is het zo traag heb hier al bijna een jaar last van
7 Reacties 7
kaya
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en natuurlijk moet het postcade gebied 1741 zijn
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hoi Kaya,

Om even op dezelfde voet verder te gaan als jou post, dat weten wij zonder meer informatie ook niet 😉
Welke letters horen bij de postcode?

Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum

Smurf

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou daar ook graag meer over willen weten. Ik heb nu een Blackberry met internet en in Den Helder (geheel postcode 1781), eigenlijk overal in Den Helder is het bijna onmogelijk om een webpagina te laden. Ik heb altijd gedacht dat het normaal was en wachtte geduldig 5 minuten voor mijn eerste pagina geopend was.

Nu ben ik van de zomer veel op pad geweest en het viel mij enorm op dat bv in Amsterdam de snelheden duidelijk hoger liggen, pagina's die in een paar tel geladen zijn.

Als ik Den Helder een pagina opvraag blijft hij vnl. heel lang staan op requesting.

Ik mag binnenkort verlengen maar twijfel erover of ik straks weer Vodafone neem, een andere provider kan onmogelijk langzamer zijn.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Het is wel handig als jullie volledige postcodes van plekken waar je zeker weet dat het gebeurt (als het meerdere plekken zijn, geef dan de volledige postcode van die plekken).

Het kan namelijk best zo zijn dat het niet in de hele postcode voorkomt of bijvoorbeeld erger is in een bepaald deel.

Met "niet meer dan 3G" bedoel je dat hij nooit naar "H" of "3G+" springt trouwens?
kaya
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja sorry het was wat incompleet maar hoop dat ie nu goed is .

Het internet bereik komt nooit boven de G(dus niert 3g zoals ik eerder vermelde) en is bovendien erg traag 
Het betreft hier postcode gebied 1741 wj

Warforged

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hey Kaya

Als ik die postcode in google maps gooi dan kom ik in Schagen uit.  En ik zie dat je van ONO tot ZZW omringd bent door weilanden. Lijkt me een geweldig gebied om op te groeien als kind. (coole speeltuin trouwens) maar ik denk dat je daar blij mag zijn met een GPRS signaal, en dat het nog wel even kan duren voordat daar UMTS/3G signaal komt.
 @Vodafone, correct me if I'm wrong.

Cheers.

W.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Volgens de Vodafone-dekkingskaart is er wel 3G.

Kaya: klopt het dat je als je buiten staat wel 3G kunt ontvangen, maar binnen niet? Jammergenoeg geeft de Vodafone-kaart niet aan hoe sterk het signaal op een bepaalde plek is dus als je in de rand van 3G-dekking zit kun je het alleen buiten gebruiken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic