Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Email Herkenen Alleen-lezen Onopgelost

Ik kom op veel sides maar als ik lid wil worden loopt het mis want mijn email word niet herkend.hoe kan dat'wie kan mij helpen?

Iphone 4 Alleen-lezen Onopgelost

Ik zou graag willen weten wanneer de Iphone 4 nou eindelijk bij Vodafone komt ik ben vorige week naar de Vodafone winkel geweest en ze hebben me daar op de reserverings lijst gezet maar ze konden niet...

Los Blackberry Toestel Gekocht(Heb Al Een Vodafone Abbo) Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Blackberry Curve los gekocht. Nu had ik al een Abbonoment van Vodafone voor mijn oude Samsung Jet. Natuurlijk wil ik nu graag gaan pingen&internetten, hoe heet het pakket dat ik erbij moet ...

Geen Gratis Sms Tegoed. Pagina Niet Gevonden! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Mijn naam is angela en heb voor 2,5 weken terug een sim kaart opgehaald van vodafone.Ik ben overgestapt van hi naar vodafone i.v.m de blox. Maar nu kan ik mijn gratis xtra €5 euro prepaid tegoed...

Htc Desire Hd & Desire Z Alleen-lezen Onopgelost

Goede middag, Ik kan vanaf nu mijn abonnement verlengen, graag wil ik weten of deze toestel binnekort verkrijgbaar zijn. Hier zit ik namelijk op te wachten  Alvast bedankt voor 't antwoorden!

Blox Internet Alleen-lezen Onopgelost

dag,ik wil graag onbeperkt internet op mijn mobiel maar ik snap niet helemaal hoe blox werkter staat dat je het aan moet zetten maar betekend dat dat je elke maand 10 euro moet opwarderenen dat er dan...

Samsung Galaxy Apollo Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb sinds kort een SGA en moet zeggen dat ik zeer tevreden hier over ben. Nadeel vind ik het programma (Samsung kies) die niet eens communiceert met mijn mobiel. Mij luk het niet in Windows ...

Vodaphone Prepaid Mobiel For Windows 7 Alleen-lezen Onopgelost

Hello,I have a Vodaphone Prepaid Mobiel op je laptop USB-modemstick. Does anyone know how I can use this on my computer with Windows 7? Is there software or an update that I have to download?Many than...

Samsung Galaxy Apollo Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb sinds kort een SGA en moet zeggen dat ik zeer tevreden hier over ben. Nadeel vind ik het programma (Samsung kies) die niet eens communiceert met mijn mobiel. Mij luk het niet in Windows ...

Nokia Mail Alleen-lezen Onopgelost

Nadat bleek dat Nokia mail geld gaat kosten heb ik de software verwijderd om weer met de standaard email mogelijkheid van de N97 te werken.. Onder toepassingen de toepassing verwijderd maar elke keer ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen