X_ITALIANA

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na gebruik van 'spoedtegoed' kan ik geen gebruik meer maken van mijn SMS blox !

Hallo,

Ik had, zoals altijd, de sms blox aangesloten op mijn mobiel. 1000 smsjes dus. Nu moest ik gister heel dringend bellen en ik heb toen gebruik gemaakt van spoedtegoed. Dit spoedtegoed is nu bijna op.

Het probleem is nu dat ik ineens geen gebruik meer kan maken van mijn sms blox!! Ik krijg steeds de melding dat ik niet voldoende Prepaid tegoed heb. Wanneer ik opnieuw; 'Zorgeloos sms aan' sms krijg ik de melding dat ik deze dienst al heb :S

HELP
4 Reacties 4
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Gewoon opwaarderen met 10 euro.
bram1978

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb hetzelfde probleem, het enige wat je kan proberen is er voor te zorgen dat je spoedtegoed weer exact op nul komt, dan doen je sms blox het wel weer, tijdens spoed tegoed weken je blox blijkbaar niet. ik heb zelf nog 1 cent spoedtegoed en 3 cent normaal tegoed maar ik krijg het niet weg gebeld of ge smst, heb een heel goedkoop tel.nr nodig dat ik met paar cent kan bellen, vodafone blox is leuk maar spoedtegoed werkt alleen goed als je geen blox hebt
rowa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi,
ik heb een nokia c3
ik heb spoedtegoed aan gezet omdat ik iemand dringend moest bellen.
ik heb vodafone blox 1000 smsjes.
maar ik heb een vraag
moet je betalen voor het spoed tegoed?

rowa.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Als je opwaardeert wordt je gebruikte spoedtegoed verrekend met je opwaardering: het is een soort lening dus.

Spoedtegoed kost 35 cent per keer dat je het gebruikt. Niet zo veel, maar gewoon genoeg tegoed hebben is goedkoper dus 🙂  Overigens moet je binnen 30 dagen opwaarderen (met minimaal 10 euro), anders wordt het hele spoedtegoed van 3 euro afgeschreven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic