Hoi @Terremans
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Bel je toevallig vanuit het buitenland? En toevallig vanuit Spanje?
Of ben je gewoon in Nederland?
Ben je in Nederland:
Zet je toestel eens helemaal uit en dan weer aan, na een paar minuten. Lukt het niet dan kan je wachten op iemand van Vodafone, die kan met je mee kijken, of zelf even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Misschien kunnen ze je nummer een keer resetten in het systeem en dat het dan weer in orde is.
Voor als je in het buitenland zit:
Bel je vanuit een ander land naar Nederland, dan is onderstaande ook iets wat ik gelijk aan jou kan sturen, dan hoef ik het niet 2x te tikken: Uiteraard super vervelend en iets wat best moeilijk is om te achterhalen. Je zit nu in Spanje (of in welk land jij nu bent) en je maakt gebruik van het Spaanse Netwerk (of in welk land jij nu bent) en die sturen je informatie mee. In deze denk ik dus dat het Spaanse Netwerk (of in welk land jij nu bent) niet de juiste gegevens mee stuurt en daarom iemand in Nederland een ander nummer krijgt te zien. Ik zou het volgende proberen: Toestel uitzetten, even uit laten en dan weer aanzetten en nog eens proberen te bellen. Lukt dit niet, zet dan handmatig een ander netwerk om te kunnen bellen. Als je dan een ander netwerk, handmatig, hebt gekozen, probeer nog eens te bellen en dan kijken wat je te zien krijgt.
Gaat het helemaal fout, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone in Nederland via het nummer +31654500100, dit is een gratis nummer vanuit het buitenland voor Vodafone 06-nummers. Die kunnen dan een reset voor je uitvoeren om te zien of dan het nummer wel goed mee komt.