DannTA

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Korting op korting?

Hoi,

T-Mobile gaat in onze buurt nu ook glasvezel aanleggen en daar kan ik 1000mb snelheid krijgen wat ik nu ook heb bij Ziggo alleen dan voor €30 per maand voor de eerste 6 maanden en erna word het €45. Nu bel ik Ziggo op met de vraag of ik mijn Ziggo kan afzeggen want ik ben een dief van me eigen geld als ik nu per maand €60 blijf betalen voor dezelfde diensten alleen dan bij Ziggo. De vriendelijke medewerker van de klantenservice zegt dat ze evt kan kijken wat ze kan doen aan mijn maandelijkse bedrag omdat ze natuurlijk niet wilt dat ik overstap. Maaaaaar omdat ik een Vodafone abbo heb krijg ik dus maandelijks €5 korting en daardoor is het niet mogelijk om wat te doen aan mijn maandelijks bedrag en adviseerde ze me toch om dan over te stappen want alles word al zo duur.  Ik snap alleen even niet wat die €5 te maken heeft met en voor een trouwe klant die al jaren klant is en er dus nu voor zorgt dat je een klant kwijtraakt ipv behoud. #logica?

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @DannTA 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Om eerlijk te zijn, ik begrijp die logica ook niet. Antwoord wat je van de klantenservice hebt gekregen is eigenlijk best vreemd. Omdat je al korting krijgt, want je bent een trouwen klant van Ziggo en van Vodafone, krijg je geen extra korting meer op een Ziggo abonnement. Uh ja, de keuze is dan wel makkelijk, ik zou ook overstappen! 

Maar goed, ik ben geen medewerker van VodafoneZiggo en kan natuurlijk wel wat roepen. Misschien is daar een nieuw beleid voor, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat alleen de afdeling opzeggingen je kan helpen met een eventuele korting. Dus mocht je dat nog niet hebben gedaan, bel dan naar 0900-1884 (normaal tarief). Vertel je verhaal aan deze mensen en die moeten wel iets kunnen doen voor je. Ik ben geen medewerker, dus ik kan wel makkelijk zeggen natuurlijk 🙂 (proberen kan je altijd). 

DannTA
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Morning! 

Ja ik had dus al iemand van de klantenservice aan de telefoon die dit juist zei tegen me. Daarom snap ik er niks van. Maar ik ga inderdaad maar overstappen. Zonde maar het intreseert ze blijkbaar ook niets haha.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Zoals ik gisteren al schreef, je kan afdeling opzeggingen nog even proberen bij Ziggo. Bel hiervoor naar 0900-1884 en die mensen kunnen je wel een aanbod doen, uit mijn ervaring. Mensen van de klantenservice kunnen dit niet, de mensen bij opzeggingen wel. Het is het proberen nog wel even waard want anders moet je alles gaan omzetten naar een nieuwe provider, ook weer een hoop werk. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic