Lauw schreef:
... dus als hier toch een mast in de buurt is kan daar toch iets aan gedaan worden?
Ten tweede ik heb altijd bij kpn gezeten en nauwelijks last gehad , nu zit ik al 5 maanden met ergenis zeker met echo in het gesprek en wanneer de balkjes 2 en minder zijn gewoon de verbinding word verbroken .
Het is mij tweede iphone 5 alweer en nog zijn er geen verbeteringen.
Ten derde Ik heb nu te lezen gezien in de regels eerder dat de iphone 5 geen super model is {waarom werd dat niet vermeld in de vodafoon winkel zodat ik dat toestel niet had gekocht met de duur abbo maar een ander toestel}.
....
Hi Lauw,
Als het echt zo eenvoudig was om iets hieraan te veranderen, denk je dan niet dat we dat meteen zouden doen? Jammer genoeg kunnen we niet zomaar een nieuwe mast op een locatie plaatsen. We zijn namelijk afhankelijk van vergunningen en toestemmingen, en vaak kan het lang duren totdat het voor ons is toegestaan om een nieuwe mast te plaatsen. Dan moet de mast ook nog gebouwd en geïnstalleerd worden etc..
Ook zeggen we absoluut niet dat de iPhone 5 geen super model is, want dat is het zeker wel! (ik heb zelf ook een iPhone ;)) elk toestel heeft natuurlijk zijn voor- en nadelen!