Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,298Oplossingen
  • 1,770Discussies
  • 82.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

internet blox Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb niet veel internet meer en wil met spoed internet op mijn telefoon (prepaid) hebben, daar ik morgen de hele dag in het ziekenhuis ben en dan op internet wil. hoe kan ik dat doen, mijn blox wild...

Mute button kapot Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds een aantal maanden de iPhone 5 in bezit ( sinds 10 Oktober ) en heb net ondervonden dat mijn mute knop niet meer werkt. wat moet ik nu doen. ik wil natuurlijk graag dat deze weer werkt en...

Storing in de Bilt Alleen-lezen Onopgelost

L. S., Sinds gisteravond 28 mei, kan ik niet meer bellen, gebeld worden, of sms'en. Ik heb m'n batterij en simkaart er al uitgehaald, gewacht en weer aangezet. Vliegmodus aangezet en weer uit. Niks we...

Bereik is waardeloos Alleen-lezen Onopgelost

Al enkele maanden heb ik op meerdere adressen waardeloos bereik.Niet enkel binnen zoals medewerkers gelijk suggereren het slechte bereik is dus buitenshuis.Word er wel een beetje chagrijnig van dat he...

i cloud Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Nokia lumia 800 simlock vrij. Deze heb ik niet in een vodafone winkel gekocht. Mijn simkaart is wel van vodafone. En ik probeerde vandaag i cloud te installeren maar deze kon ik niet vinden...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen