Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,317Oplossingen
  • 1,786Discussies
  • 84.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

specificatie Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een nummer gewist en wil dat nummer terug vinden en dat staat dus op de specificatie. Maar mijn vraag is nu dus of ik eerder een specificatie kan aanvragen of dat ik echt moet wachten tot...

Geen internet Alleen-lezen Onopgelost

Dag vodafone, Ik heb een probleem. Ik heb namelijk blackberry blox geinstalleerd, en deze is geldig tot 23 juli. Nu is het zo dat ik er eerst 30 euro op heb gezet, en met die blackberry blox zou ik du...

Nummer blokkeren Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone medewerker, Mijn vraag is heel eenvoudig. Is het mogelijk om een mobiel nummer te laten blokkeren? Daarmee bedoel ik dat ik niet kan bellen naar noch gebeld kan worden door het nummer i...

Opzegtermijn abbonnement Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik heb bij Vodafone een abbonnement met als einddatum 31-07-2013. Nu wil ik graag over naar een andere provider, maar ik ben vergeten het abbonnement op te zeggen. En aangezien de opzegtermijn ee...

Galaxy S3 i9305 Alleen-lezen Onopgelost

Nu ook Vodafone binnenkort beschikt over een 4G netwerk ben ik benieuwd of de Galaxy S3 I9305 ook wordt geleverd of beschikt Vodafone alleen over de I9300 ?Is de telefoon in de Vodafone winkels op dit...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen