cann

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement

Heb mijn abonnement vorige week verlengd en ik wacht nog steeds op een bevestiging mail heb 2 x gebeld en nog steeds niets????
2 Reacties 2
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @cann
Dank je wel voor je verlenging. Je krijgt inderdaad aansluitend aan je verlenging een mail gestuurd met darin de gegevens van de bestelling.
Als je deze niet krijgt dan kan dat de volgende oorzaken hebben:
- mailadres in de verlenging is niet correct ingevoerd. We kunnen in dat geval aanpassen en de bevestiging opnieuw versturen. Echter de aansluitende mails (omzetting van je abonnement en bevestiging van levering) zul je in dat geval niet ontvangen.
- Spam filter heeft mail naar je spam box gedirigeerd. In dat geval zie je de bevestiging(en) in je map ongewenste items. Door de berichte als "niet spam" te markeren krijg je alle volgende informatie in je inbox.

Via het forum kunnen we geen individuele case behandelen. Dus mocht het eerste het geval zijn, dan wil ik je vragen om contact op te nemen met de collega's van de klantenservice.

Gr Per

cann
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat snap ik toen ik gebeld had , had ik alles doorgegeven mail adres was goed
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic