Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,191Oplossingen
  • 1,615Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

bundels Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Ik heb een vraagKan je net buitenlandse bundels ook in nederlandGebruiken?

Slecht bereik in huis Alleen-lezen Onopgelost

Sinds geruime tijd heb ik problemen met het bereik van het Vodafone netwerk in mijn eigen huis.Eigenlijk is het begonnen sinds de landelijke storing (ik meen) april vorig jaar. Het bereik op mijn tele...

Tijmen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

simcard Alleen-lezen Onopgelost

hallo ik had een vraag ik heb een abo bij vodafone en ik ga in mei een nieuwen mobile hallen allen die mobile heeft dit nodig in de simcard anders kan ik het niet gebruiken WCDMA hebben allen vodafone...

Roos-Anna door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

verzekering. Alleen-lezen Onopgelost

Beste lezers, Ik heb zojuist op de chat een verhitte " discussie " gevoerd met ene rick.Mijn vraag ging over het verzekeren van een " niet " vodafone toestel, wat wilt zeggen dat vodafone mij het desb...

Shurandy door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Levering s5 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb 11 april een zwarte s5 besteld maar tot nu toe nog steeds niet gehadNormaal had ik binnen 1 à 2 dagen mijn nieuwe toestelBij de orderstatus verandert ook niet veel al 5 dagen hetzelfdeDus...

Valk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

3G dekking eersel Alleen-lezen Onopgelost

De 3G dekking in Eersel (zuid/west) 5521SK maar in heel eersel is zeer slecht tot niet aanwezig al meer dan 2 jaar. Gemeld bij Vodafone er zou een versterker bijgeplaatst worden op de zendmast. Inmidd...

Dirkjanw door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

prepaid geschiedenis in & uit komende gesprekken Alleen-lezen Onopgelost

ik wil kunnen inloggen op my vodafone en mijn in & uitgaande gesprekken kunnen bekijken dit geld ook voor mijn sms dienst zoals je ook hebt bij abnomenten welke nummers worden er gebruikt waar vind ik...

Euro Alleen-lezen Onopgelost

Waarom kost het hier zo weinig geld en in andere winkels veel meer?

HTC One X e-mailinstellingen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn hotmail en UPC mail ingesteld op mijn HTC One maar loopt tegen de volgende 2 "problemen": - ik krijg geen automatische mail binnen. De mailbox wordt alleen ververst als ik deze open. Toch ...

Floris door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ongeldige simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Mijn toestel is gerepareerd sony experia E nu is deze terug sim erin.Boven aan geeft hij nu een rood kruisje aan waar eigenlijk hoort te staan dat je bent verbonden met vodafone als je belt krij...

anouk1998 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuw abonnement met xperia z2 Alleen-lezen Onopgelost

beste vodafone, op dit moment heb ik geen abonnnement(sinds 1 maand) ik ben geinteresseerd in de xperia z2 maar dan wel mét de hoofdtelefoon.dus uiteraard wil ik een van de eersten zijn die de phone k...

shady0ro door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

NOKIA lumia 520 Alleen-lezen Onopgelost

Bij aanzetten doet hij niks.Met aangesloten lader druk ik op de aan/uit knop komt vodafone embleem in beeld.Hierna een batterij met stekker in beeld en vervolgens doet hij niksHoe kan dit? telefoon pa...

Brandweer door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aan/uit knop Iphone 5 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Heb sinds maart 2013 een Iphone 5. Nooit problemen mee gehad, maar sinds een week doet mijn aan/uit knop het niet meer. Hij doet het nog wel, maar alleen als ik aan de linkerkant druk kwam ik v...

RobinW91 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rare telefoonjes en smsjes Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik ben een paar weken geleden gebeld door een vreemd buitenlands nummer. Omdat ik de oproep miste en geen idee had wie t zijn kon liet ik het erbij zitten.Vannacht kreeg ik de volgende sms:Congrat...

Maroucha door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Geen data verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag ben ik overgestapt naar prepaid. Toen mijn oude simkaart gestopt was met werken (geen netwerk) heb ik de prepaid simkaart in de telefoon gedaan. Deze werkte, maar gaf geen netwerk. Ook na het ...

Pieterrr door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Toetsenbord doet het niet op s2 mini Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb het probleem dat zeer regelmatig mijn toetsenbord (swype en gewoon) het niet meer doet. Ik start wel dagelijks mijn mobiel opnieuw op maar heb dus heel vaak dat wat ik wil schrijven niet...

Sms komt meerdere malen binnen Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg soms 2 a 3 keer hetzelfde smsje binnen. Ik heb een Samsung Galaxy S2 mini. Weet iemand hoe ik dit zou kunnen verhelpen want het is behoorlijk irritant.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen