BB9300

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 4S Geluidsproblemen

Beste,

Ik maak nu al 7 maanden gebruik van een iPhone 4S zonder enige problemen te hebben. Alleen sinds vandaag loop ik tegen een probleem aan. Ik had muziek opstaan via de iPhone zonder headset. Ineens stopte de muziek (geluid), maar op het scherm speelde de muziek zich gewoon af. De telefoon staat op luid en niet op stil. Het volume balkje is ook verdwenen, ook wanneer ik de volume knoppen gebruik verschijnt alleen het logo, geen balkje. Via headseat werkt de muziek wel. Wanneer ik naar Instellingen ga om het geluid via daar aan te passen, gaat de ringtone wel over. Dus dat is een teken dat de boxes niet kapot zijn. Ik heb de telefoon al 2x opnieuw aangedaan maar het werkt niet
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @BB9300
Dat klinkt niet goed. Het zou zowel aan de software kunnen liggen alsook aan de hardware.
Ik adviseer je om het toestel eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen (maak eerst een backup). Hoe je dat doet, lees je in de handleiding van je telefoon.
Mocht het daaarna nog steeds niet werken, dan ligt het dus niet aan de software. In dat geval zal je telefoon ter reparatie moeten worden aangeboden:@
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic