maluku

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement verlengen onmogelijk via site

Ik kan al vier maanden mijn abonnement verlengen, maar dit lukt steeds niet via de website. In de Vodafone winkel ben ik ook al een paar keer geweest maar daar was het steeds te druk of hadden de verkopers/sters niet echt veel zin om een leuke aanbieding te zoeken.

Ik denk dat ik maar zal moeten opzeggen aangezien de mogelijkheden die bij nieuwe abonnementen te vinden zijn ook niet echt spraakmakend zijn en voor een jaar al helemaal geen leuke aanbiedingen te vinden zijn.

Mijn vraag is of ik misschien een prepaid toestel kan nemen met nummerbehoud, dan blijven de maandkosten ook in de hand?

Alvast bedankt en hopelijk is de site nu na drie maanden een error op verlengen snel verholpen?

Met vr gr
1 Reactie 1
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Maluku, welkom op het Vodafone forum. Ik zou je graag willen verder helpen en het voor je uitzoeken maar ik kan hier op het forum geen Vodafone gegevens vragen. Ik adviseer je daarom om maandag eens te bellen met onze telefonische klantenservice. Ik weet zeker dan mijn collega's het graag voor je uitzoeken en een leuke aanbieding doen. Laat me even weten of het gelukt is 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic