Roijen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement upgraden

Ik wil graag mijn abonnement upgraden naar Red Essential maar om één of andere reden wordt er aangegeven dat dit niet kan. Het huidige abonnement loopt af op 6-12-2017. Ik heb al een klacht ingestuurd maar daar krijg ik een standaard antwoord op dat ik binnen 5 werkdagen antwoord zal krijgen. Maar dan is de huidige actie van Black Friday afgelopen.
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Roijen, welkom op het Vodafone Forum. Het is inderdaad lastig als je de aanvraag niet kunt doen. De meest voorkomende oorzaken zijn openstaande rekeningen en eerdere bestellingen. Als beide niet het geval is zal het via de orderafdeling verder nagekeken kunnen worden. Dat kan telefonisch via 0800-0560 (gratis). Via het Forum kunnen we dit helaas niet nakijken. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic