Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,303Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

galaxy s7 ontvangen. nano sim ? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo.Ik heb vandaag de gs 7 ontvangen.Maar ik heb een micro sim uit me oude s4. Er werd mij verteld dat de nieuwe sim zou worden mee geleverd. Is er een andere manier waarop ik dit moet regelen ?

Note 4 white Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Waarom kan in de Samsung note 4 white nergens op de site vinden? En wel in de winkel? Had hem zo graag via internet willen bestellen.

Melissaa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Android 6.0.1 for S6 Edge+ Alleen-lezen Onopgelost

Hello Everyone, its been announced that Android 6.0.1 has been released for S6 Edge plus since 25 Feb 2016 and until now my phone didn't get anything . i don't know what's the problem .. i bought it w...

alahdab door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beltegoed EN abonnement in My Vodafone? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb twee mobiele telefoons met abonnement en een drietal gps-trackers met prepaid sims. Kunnen deze niet samen in My Vodafone zichtbaar zijn? Ik zou het prettig vinden om daar ook tegoeden op my pr...

WielM door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Power ups Alleen-lezen Onopgelost

Heb ik als vaste klant met mobiel en vaste abonnementen van Vodafone ook recht op de powerups of geld dit weer alleen voor nieuwe klanten ?

Hellmar door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mag geen iphone Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk heb nu de iPhone 4s, z'n batterij is kapot, ik mag nu wel een nieuwe gsm maar geen iPhone 6/6s, de 5s is zo klein. Hebben jullie tips om mijn ouders te overtuigen of andere grote telefoons??Sn...

Seppe door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Opvragen factuur can toestel gekregen bij contractverlenging Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag de factuur hebben van mijn galaxy note 4 welke ik heb gekregen bij contractverlenging in november 2014. Ik kan zelf de factuur niet terugvinden. In de mail niet te vinden en in de app/onl...

Spoedwerkzaamheden My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/eknanVannacht vanaf 00.01 uur tot vrijdagmorgen 06.00 uur werken wij aan onze systemen. My Vodafone en de My Vodafone App zijn nu even uit de lucht. Geen zorgen, je kunt wel gewoon b...

Marc door Oud Vodafone Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Nieuwe roamingtarieven voor abonnementen vanaf 30 april 2016 Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/karbkVanaf 30 april 2016 gelden er nieuwe roamingtarieven in een aantal Europese landen. Wat is roaming ook alweer? Roaming wil zeggen dat je gebruik maakt van je telefoon op een bui...

Nadia door Oud Vodafone Moderator
  • 730 Topics
  • 20 Oplossingen
  • 69 Likes

Weten waarvoor je betaalt: Splitsing toestelkosten Alleen-lezen Onopgelost

Vanaf 4 april introduceert Vodafone nieuwe abonnementen. Bij deze abonnementen worden de toestelkosten gesplitst. Klinkt spannend, maar wat houdt dat nou eigenlijk in? Het betekent simpelweg dat de be...

Desiree- door Raadgever
  • 397 Topics
  • 12 Oplossingen
  • 53 Likes

technische storing Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer een buitenlandbundel te activeren want ik vertrek naar Londen morgenochtend. Nu krijg ik steeds een melding dat er een storing is. Wat nu?

Opzeggen napster Alleen-lezen Onopgelost

Kreeg sms dat napster bijna is afgelopen dus wil hem opzeggen maar de link die je daarvoor moet gebruiken kom ik niet in !!!!! Op welke andere manier kan ik opzeggen ???

yvonne47 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Spoedwerkzaamheden My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/pn94jOp dit moment kan het voorkomen dat je niet kunt inloggen op My Vodafone in verband met spoedwerkzaamheden. In de tussentijd kun je wel de My Vodafone app gebruiken. We doen ons...

Desiree- door Raadgever
  • 397 Topics
  • 12 Oplossingen
  • 53 Likes

Update voor Aanpassing beschikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijgt sinds gisteren een melding dat er een updat voor Aanpassing beschikbaar is. Ik vertrouw deze echter niet, weet iemand hier meer van? Er staat verder bij dat update een bericht is van operato...

E-mail versturen mislukt "relaying" Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds een paar dagen een iPhone 6, en alles werkt prima, behalve het verzenden van email is een probleem.Als ik een email wil versturen krijg ik de volgende melding: "De server accepteert de on...

dewylara door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

kan geen sms ontvangen vanuit buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan geen sms-jes ontvangen uit het buitenland. verschillende sites (e-money sites) willen mijn mobiele nummer verifiëren door mij een sms met een code te sturen, alleen ontvang ik deze sms-jes niet...

wimkruijk door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzegging abonnement wordt maar niet geëffectueerd. Alleen-lezen Onopgelost

Eind december ben ik eindelijk overgestapt op een smartphone met een bijbehorend mobiel abonnement. Op dat tijdstip liep er ook een data-abonnement dat ik gebruikte op een MyFi, die ik vanaf dat momen...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen