Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,281Oplossingen
  • 1,758Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Ingang abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Net een sim only abonnement voor mijn dochter afgesloten. Ze stapt over van T-Mobile, dit abonnement loopt tot 20 augustus. Ze maakt geen gebruik van nummerbehoud. Mijn vraag is nu: wanneer gaa...

Ingang sim only Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Net een sim only abonnement voor mijn dochter afgesloten. Ze stapt over van T-Mobile, dit abonnement loopt tot 20 augustus. Ze maakt geen gebruik van nummerbehoud. Mijn vraag is nu: wanneer gaa...

Dynalogic Alleen-lezen Onopgelost

Iemand ervaringen met "dienstverlener" Dynalogic. Wat een waardeloos bedrijf is dat zeg!3 juni 2017: Ik heb een afspraak gemaakt, maar ik was te laat bij de deur. De chauffeur had de bestelling er al ...

dataverbruik Alleen-lezen Onopgelost

ik heb sinds 1 juni opeens extreem hoog dataverbruik op mij Samsung Galaxy A3;op 1 juni: start 00.24u: 152 MBop 2 juni start 02.18u: 251 MBop 3 juni start 05.25u: 284 MBDaarmee zit in ik 3 nachten bov...

Factuur Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Ik had mijn abonnement verlengd 3 maanden van te voren.Ander toestel genomen en mijn abonnement veranderd iom de vodafone medewerker.Maand bedrag afspraak was steeds 47,37 euro. Juni 2017...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen