Opgelost! Ga naar oplossing.
Energieboy wrote:
Hoi h.charkaoui
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dit is natuurlijk wel heel vervelend, zeker als je er zelf achteraan moet.
Laten we hopen dat het is opgelost. Dit is een klanten helpt klanten community dus ik kan niet zoveel voor je doen. Er komt af en toe een moderator langs en die leest alle berichten en zal hier vast ook nog wel een antwoord op geven.
Succes in ieder geval en hoop dat het voor je is
Sharon wrote:
Hoi h.charkaoui,
Ik kan wel even voor je checken wat ondertussen de status is; of het abonnement nu geannuleerd is of juist niet. Hiervoor kun je me in een privébericht je mobiele nummer, geboortedatum, adres, postcode en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer sturen. Ik kan de order echter niet voor je annuleren indien dit niet het geval is. Hiervoor dien je inderdaad te bellen naar het nummer dat mijn collega van de chat je heeft gegeven.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.