h.charkaoui

Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

abbonement annuleren

Heb woensdag 4 september gebeld, voor het annuleren van mijn abonnement, maar een college van klantenservice zegt” word handmatig gedaan, omdat het nummerbehoud is”. Ben toch voor de zekerheid op 7 september, gaan chatten met vodafone en werd gezegd, dat er geen notitie is gemaakt. Dat vond ik wel erg.
vandaag toch gebeld, omdat de 14 dagen bijna voorbij is, om het toch nog voor de zekerheid bellen, maar er werd echt gezegd, dat er geen notitie is geplaatst en de order niet geannuleerd is, dit vind ik een kwalijke zaak, als ik het niet wist, dan zat ik vast aan vodafone abonnement, maar hoop wel dat het opgelost wordt. Is dit de werkwijze van vodafone ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
PB beantwoord. Topic kan daarom gesloten worden.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi h.charkaoui
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is natuurlijk wel heel vervelend, zeker als je er zelf achteraan moet.
Laten we hopen dat het is opgelost. Dit is een klanten helpt klanten community dus ik kan niet zoveel voor je doen. Er komt af en toe een moderator langs en die leest alle berichten en zal hier vast ook nog wel een antwoord op geven.

Succes in ieder geval en hoop dat het voor je is opgelost.
h.charkaoui
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Energieboy wrote:
Hoi h.charkaoui
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is natuurlijk wel heel vervelend, zeker als je er zelf achteraan moet.
Laten we hopen dat het is opgelost. Dit is een klanten helpt klanten community dus ik kan niet zoveel voor je doen. Er komt af en toe een moderator langs en die leest alle berichten en zal hier vast ook nog wel een antwoord op geven.

Succes in ieder geval en hoop dat het voor je is



Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Nou, spannend! Laten we hopen dat het morgen dan wel in orde komt.
h.charkaoui
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Energieboy
dat hoop ik ook ?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi h.charkaoui,

Ik kan wel even voor je checken wat ondertussen de status is; of het abonnement nu geannuleerd is of juist niet. Hiervoor kun je me in een privébericht je mobiele nummer, geboortedatum, adres, postcode en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer sturen. Ik kan de order echter niet voor je annuleren indien dit niet het geval is. Hiervoor dien je inderdaad te bellen naar het nummer dat mijn collega van de chat je heeft gegeven.
h.charkaoui
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Sharon wrote:
Hoi h.charkaoui,

Ik kan wel even voor je checken wat ondertussen de status is; of het abonnement nu geannuleerd is of juist niet. Hiervoor kun je me in een privébericht je mobiele nummer, geboortedatum, adres, postcode en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer sturen. Ik kan de order echter niet voor je annuleren indien dit niet het geval is. Hiervoor dien je inderdaad te bellen naar het nummer dat mijn collega van de chat je heeft gegeven.


Hi Sharon,

Heb al een pb, naar je verstuurd ?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
PB beantwoord. Topic kan daarom gesloten worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic