TallieGTI

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbo verlengen !! oude abbo ineens weg??? Loopt tot 31 oktober 2012

vanmiddag mijn abo verlengd , ik moest nog 3 maand met mijn bel+sms+web smart 150
waar ik overegens heel blij mee ben / was

vanmiddag dus verlengd naar met 2 jaar voor een bsw altijd 47.50

nu kom ik net thuis kijk ik op mijn abbo gegevens , is mij web smart weg????? wtf ?
dat abbo loopt tot 31 oktober 2012 dus tot zolang heb ik daar recht op??
heel mijn buitenland sms en bellen weg??
door een verlenging? lijkt mij heel vreemd

ik zou hier graag een passende oplossing voor zien ?? aangezien ik mijn vorige abbo voor een jaar heb afgesloten en dus tot 31 oktober geld??? de andere dus pas 31 oktober of 1 november ingaat???????
anders zou ik graag mijn abbo gaan veranderen in een jaar i.p.v 2 jaar ????

graag reactie aangezien jullie klantenservice al dicht is :$


21 Reacties 21
roelwensink

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind dit ook een regeling van niets. Mijnsinziens verleng je een abonnement, omdat je dat op dat moment kunt en je de aanbieding die op dat moment geldt interessant vindt. Echter ook ik had tot 10 september jl. een Sim Only met 10GB data, maar was inmiddels toe aan een nieuwe telefoon. Nergens wordt er melding van gemaakt dat het abonnement direct ingaat. Volgens mij is dit ook contractbreuk, aangezien mijn oude contract waar ik voor heb getekend tot 6 januari doorloopt. Ik ben nu (4 maanden x €15 😃 €60 duurder uit. Daarnaast heb ik 8GB minder per maand te besteden. Vanmiddag komt mijn telefoon, maar door deze tussentijdse wisseling heb ik nu nog maar 26MB over voor de rest van de maand. Lekker dan ... !

Op de website zie ik overigens staan als je zoekt op verlenging voorwaarden:

Wanneer je je abonnement verlengt krijg je een e-mail met daarin de ingangsdatum van je nieuwe abonnement.
Vanaf deze datum worden de nieuwe abonnementskosten in rekening gebracht. Je oude en nieuwe abonnement overlappen elkaar niet. Je betaalt dus geen dubbele kosten.

Het enige e-mailbericht dat ik heb ontvangen, is dat het nieuwe tariefplan is ingegaan. Toen ik direct daarna belde, werd gezegd dat ik het contract maar weer moest annuleren (klanten wegjagen?). Een simpele terugzetting van tariefplan lijkt me niet zo heel moeilijk.

Kan een medewerker van Vodafone mij vertellen waar bovenstaande quote op slaat? Als ik een contractbevestiging krijg op 9 september, met daarin ingangsdatum contract op 6 januari 2014, mag ik er toch van uit gaan dat dit op 6 januari 2014 in gaat?

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Pien111 & Roel, in de meeste gevallen gaat een abonnement bij een verlenging gelijk in. Je mag er natuurlijk wel vanuit gaan dat je abonnement ingaat op de dag zoals dit vermeldt staat in de bevestigingsmail. Indien deze om de een of andere reden toch afwijkt kun je afzien van je order door deze te annuleren. Helaas is het niet altijd mogelijk je order/tariefplan handmatig te wijzigen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic