gulizar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen internet bereik 1356

Sinds vandaag geen bereik wel via wifi. We hebben 2 telefoons beide hebben geen data verkeer. Bellen en gebeld dat lukt nog wel. Telefoon uit gezet baterij eruit gehaald. Verbinding gecontroleerd. Tot nu toe niets.
7 Reacties 7
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo gulizar, er zijn recentelijk wat problemen in Almere geweest maar die zouden moeten zijn opgelost. Merk je dit alleen op 1356? Merk je verschil tussen GSM en UMTS?
Bratra

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, probleem doet zich ook voor op 1357. Op 1351 en 1353 geen problemen. Het is een 3G probleem.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Bratra schreef:
Hoi, probleem doet zich ook voor op 1357. Op 1351 en 1353 geen problemen. Het is een 3G probleem.
Merk je dus wel dat je verbinding kunt maken met internet als je alléén verbinding maakt met 2G?
Bratra

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Soms is er een storing waarbij 3G uitvalt en dan ook uit je display verdwijnt. Dan zie je het 2G symbool en kun je gwoon internetten. Nu blijft 3G zichtbaar maar werkt niet. Je moet 3G dan uit zetten. De storing is echter verholpen en alles werkt nu weer zoals het moet, althans op 1357. Ik hoop dat het ook weer werkt op 1356 bij Gulizar. Groeten!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Bratra schreef:
Soms is er een storing waarbij 3G uitvalt en dan ook uit je display verdwijnt. Dan zie je het 2G symbool en kun je gwoon internetten. Nu blijft 3G zichtbaar maar werkt niet. Je moet 3G dan uit zetten. De storing is echter verholpen en alles werkt nu weer zoals het moet, althans op 1357. Ik hoop dat het ook weer werkt op 1356 bij Gulizar. Groeten!
Dat is goed om te horen! 😄
Jelliej93

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heeft dit dan ook te maken met zeewolde? 3899 of 3894 of 3893? Want ik heb met niks bereik...
Bratra

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lijkt mij stug dat dit te maken heeft met onze storing in 1356 en 1357. Die ging over een afstand van een paar honderd meter.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic