geen 3g internet Alleen-lezen Onopgelost
Geen internet in postcode 2492
Welkom op de Vodafone Community
Geen internet in postcode 2492
Sinds gisteren kan ik geen internet meer ontvangen via het 3g netwerk.Dit geldt in ieder geval in het gebied van Wijhe tm Deventer. (Hier ben ik de afgelopen 18 uur geweest en hinder gehad van het ont...
Mijn dochter heeft sinds kort blox en ik heb het zo geregeld dat er de 28e van de maand via automatisch incasso geld op haar telefoon zou komen (9,50) dit is nog niet gebeurd. Is dat zo omdat het week...
Hallo, Ik heb nu een web 120 abonnement met een extra blox van 3gb internet, kan ik dit abonnement ook "opwaarderen" naar een vodafone red abonnement buiten de verlening om? Ik dacht dat je altijd 1 m...
ik krijg de melding geen netwerk beschikbaar.. mobiele data doet het niet, mijn nummer word niet erkent, en ik kan niet bellen dan wel sms'en.. mvg tim.
Haalo,Ik heb een multisim al heel lang alleen heb hem net uit de kast gehaald maar het internet doet het niet op mijn ipad er staat wel gewoon vodafone maar geen 3G bijvoorbeeld
Destijds werd er een vodafone winkel geopend in wc maarssen....goede aanbieding 50 % korting 2 jaar lang met gratis toestel! Ik werd in de drukt verkeerd ingelicht over het toestel en nu zit ik met ee...
Hallo Ik heb vandaag 28-09-2013 mijn abonnement verlengt.en ik ben van een iphone abonnement naar een android abonnement gegaan. wanneer kan ik mijn nieuwe abonnement voledig gebruiken. Ik heb nu nog ...
Vandaag al het nodige aan contact gehad met vodafone via twitter want ik heb een probleem met mijn multisim.Ik zal proberen om de situatie zo duidelijk mogelijk te schetsen. Telefoon: Samsung Galaxy S...
hallo ik had 3 weken een nieuwe S4 mini. totdat hij plotseling niet meer op wilde laden.terug naar de winkel. kreeg ik een nieuwe batterij. deed het een halve dag en wilde ook niet opladen.vraag je om...
Hallo, Ik krijg sinds enkele weken geen verbinding meer met internet via mijn smartphone.Ik maak gebruik van het prepaid+ internet met het dagtarief omdat ik het enkel tijdens de weekends gebruik maar...
Ik heb m'n (sim-only) abonnement verlengd en krijg een nieuwe simkaart toegestuurd.Dit begrijp ik niet, ik heb toch al een simkaart?
Nano sim in galaxy 10.1
Sinds ik mijn nummer gewijzigd hebt bij Vodafone, is mijn nota afschreming uit. Tig keer gebeld met de klantenservice's maar het lijkt wel of Vodafone steeds "dommere" mensen aanneemt want ze zeggen g...
Hallo ik heb een vraag over mijn internet blox van mijn blackberry, sinds vanochtend staat er bij status services: Blackberry internet service geen verbinding, kan het zijn dat er een storing is, want...
Hallo beste medewerkers van Vodafone,Ik krijg net een smsje van julie dat ik voor 30-09 contact moet opnemen met jullie en anders volgt een blokkade.Er staat een telefoon nummer bij maar die werkt nie...
Ik wil "Email aan" activeren. Wat ik begrepen heb moet deze omschrijving als sms naar 125 gestuurd worden. In het buitenland gaat dit niet goed, waarschijnlijk omdat dit het verkorte nummer is?? Vraag...
Op station Amsterdam centraal heb ik in de spits doorgaans geen 3G. Veel Apps geven aan dat er geen internetverbinding is of crashen. Bellen gaat wel prima. Dat is erg onhandig omdat ik daar twee keer...
5555 en omgeving slecht bereik !! Erg trage up en download op iphone 4s
Sinds donderdag heel slecht bereik (lokatie 6942PS) met mijn iphone 4 /ios7, met oude Iphone abbo, als je 3G inschakeld gaat 3G binnen een paar seconde over in GPRS.Dus vrijdag mijn abonnement omgezet...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |