Jochio

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zomaar 54 euro buiten bundel gegaan?

Ik heb onlangs een rekening van 88,65 gekregen omdat er blijkbaar 53,65 buiten mijn bundel gegaan is.
Maar als ik op de My vodafone app kijk. heb ik nog gewoon belminuten en mijn databundel is ook nog helemaal vol.
Ik heb wel best wat op het internet gezeten. Maar ik had ivm een actie 1 maand onbeperkt internetten. Dus hoe is dit mogelijk? Het was een beste schok om ineens een rekening die ongeveer 4x het dubbele is van mijn normale rekening te krijgen.

3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Jochio
Oeps hier gaat even iets niet helemaal goed:
- De rekening die je hebt gehad, gaat over het gebruik in de vorige maand
- Bij tegoed en verbruik zie je wat er deze maand gaande is

Ik kan uit je bericht niet opmaken of je al op de online rekening had gekeken en gecontroleerd waardoor de meerkosten veroorzaakt zijn. Wellicht zijn het aankopen bij derden oid.

Groeten, Per
Jochio
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reactie @Per
De rekening die ik gekregen heb is van November in ieder geval.
Ik heb vorige maand mijn abbo verlengt. En het leek er op dat ik de kosten van mijn oude abbo betaalde en ook die van mijn nieuwe.

Ik heb even op de MyVodafone app gekeken.
En daar staat dat ik buiten mijn bunden gegaan ben met mijn Data, maar ik heb vorige maand absoluut niks raars gedaan met mijn internet. Deze maand waarin ik eenmaal eindeloos internet heb dan wel weer. En ik heb nergens aankopen gedaan bij derden. En als dit de rekening is van vorige maand dan snap ik er helemaal niks meer van! Ik heb over het algemeen overal Wifi. En als ik dreig buiten mijn databundel te gaan krijg ik een waarschuwing dat ik over mijn 75% ben.

Met vriendelijke groet,

J
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Jochio
Zoals je wellicht weet kunnen er op het forum geen individuele gevallen worden behandeld.
- Het is dus zo dat op de rekening van November, het gebruik van Oktober wordt verrekend
- Kijk even op pagina 2 bovenaan over welke periode welke kosten zijn berekend
- Bij een verlenging kan het gebeuren dat je bepaalde kosten op een rekening dubbel hebt (abonnementskosten betaal je immers vooruit) wij corrigeren dat op de eerst mogelijke rekening.

Mochten er nog vragen niet duidelijk zijn, dan wil ik je toch vragen om met een collega van de klantenservice de rekening na te lopen

Ik zie net je update binnen komen.
Als je verbinding hebt via Wifi, dan is het technisch gezien onmogelijk dat je ook via 3G verbonden bent. Wat je via Wifi doet, zien wij niet, registreren wij niet en brengen we ook niet in rekening. Het enige wat wij doen bij verbruik van data is, de teller inschakelen op het moment dat er een download begint. waaraan je data op gaat, dat zien we niet. Je kunt in je toestel zien waaraan je bundel is op gegaan.

Groeten, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic