Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,213Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

verbindingsproblemen met HTC HD2 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een HTC HD2 van het bedrijf uit en heb daar sedert kort pushmail van vodafone live op gekregen. Ik slaag er niet in om 3G verbinding te krijgen, hoewel mijn instellingen volkomen analoog zijn a...

Rudy door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Onjuiste sms tarieven Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik ben al wat jaren bij vodafone en het irriteert me nu aardig dat ik zie dat vodafone mij en andere klanten haast,bijna besteelt voor het sms'n.De tarieven zijn 0,09 cent en niet 0,23 die vodaf...

Eric1971 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone word heet tijden bellen en opladen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds 2 dagen een iphone 5s nu als ik bel word mijn telefoon heel erg heet zo heet dat ik hem bijna niet aan mijn oor kan houden.Ook tijdens het opladen word die erg heet en tijdens het bellen ...

Bdekort door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

image to large Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een s4 mini, nu liep deze totaal vast en wilde niks meer doen.Nu heb ik de software gedownload die er al opstond van sammobile.Nu krijg ik bij het opstarten de melding: image size too la...

xsjlo door Stamgast
  • 69 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

Er staat 3G / H+ maar geen internet? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Samsung S3, wanneer ik mijn WiFi uitzet dan staat er H+ of 3G. Mijn vrienden zeiden altijd tegen mij dat ik dan internet zou moeten hebben. Ik kocht altijd opwaardeerbonnen? Als ik nu mijn ...

Samsung S4 mini geluid probleem Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Ik heb regelmatig een probleem met het geluid. Afspelen van muziek of filmpjes op facebook hoor je geen geluid. Als ik de batterij er uit haal en de telefoon opnieuw opstart werkt het weer...

isookzo door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

6372 TR Landgraaf Alleen-lezen Onopgelost

Geen / slechte service, wegvallende gesprekkenZie ook 6416 Heerlen

fdreesen door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wanneer worden de aansluitkosten en beltegoed terugbetaald? Alleen-lezen Onopgelost

Ik werd in december 2013 telefonisch benaderd om mijn prepaid om te zetten in een sim only abonnement. Aangezien ik mijn nummer wilde behouden, maar op mijn kaart nog iets van 14,50 euro beltegoed sto...

[Vodafone Services] Online rekening Alleen-lezen Onopgelost

hallo! ik zou graag mijn online rekeningen van 2013 willen inzien voor mijn aa.gifte. Nu ben ik sinds oktober geen klant meer bij vodafone. Hoe kan ik alsnog inloggen? Of op een andere manier mijn rek...

IP range mobiel netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Welke ip-range gebruikt vodafone?ik moet een range ingeven in onze router om met de mobiele telefoon in te kunnen loggen Groet,Paul

paulpit door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Re: Unpacked 5 Evenement Alleen-lezen Onopgelost

En daar zijn ze dan:https://www.gsmwijzer.nl/samsung/galaxy-s5?internet=&name=&plan_id=442&plan_length=12&provider_id=5&renewal=1#product-provider-tabsDe s5 is te bestellen.Kan iemand van vodafone bev...

ik krijg de melding simkaart registratie mislukt.... Alleen-lezen Onopgelost

Melding registratie sim mislukt, als ik bel hoor ik: gebruiker niet bereikbaar probeer later nog eens. De simkaart is dus nog geldig?

Brighteye door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

storing Alleen-lezen Onopgelost

Is er een storing in den haag? Wanneer ik uitbel staat er u kunt geen uitgaande oproepen doen terwijl oproep blokkering ingeschakeld is.

Saskia84 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met internet - postcode 7419 AZ Deventer Alleen-lezen Onopgelost

In de wijk de worp in deventer al zeer zeer lange tijd ontzettend slecht internet, twitter, facebook, zelfs teletekst kan niet worden geladen!!! Doe hier wat aan!!!7419AZ Deventer Edit moderator: Let ...

thijsmuys door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

pukcode Alleen-lezen Onopgelost

ik heb dringend puckcode nodig als ik die via mijn vodafone aanvraag krijg ik een foutmelding wat kan ik het beste doen

ermin door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim lock vrij maken Alleen-lezen Opgelost

Ik heb van de week een Vodafone smart mini gekocht. De naam wekte het vermoeden dat ik de sim van mijn Vodafone abonnement kon gebruiken met deze telefoon. Helaas krijg ik met mijn sim de mededeling d...

Arnout_80 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verschil abonnementskosten Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan het dat het vodafone red abonnement ( iphone 5s onbeperkt bellen en sms + 2gb aan internet) goedkoper is(54.00 euro) op een site zoals typhone.nl dan wanneer ik een vodafone red abonnement aan...

koen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blogs Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, Ik probeer nu al een tijdje om mij aan te melden voor extra Internet blogs maar ik krijgt steeds een melding dat er een technische storing is. Weet u wanneer dit verholpen is? Het kan toch ...

galaxy s2 accu probleem Alleen-lezen Onopgelost

Mijn telefoon heeft sinds vorige week overspanning.Bij verschillende opladers gebeurt dit.Als mijn telefoon van de lader is denkt ie dat ie nog wel aan het opladen.Ook als mijn telefoon opnieuw opstar...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen