Hoi
@Jochio Zoals je wellicht weet kunnen er op het forum geen individuele gevallen worden behandeld.
- Het is dus zo dat op de rekening van November, het gebruik van Oktober wordt verrekend
- Kijk even op pagina 2 bovenaan over welke periode welke kosten zijn berekend
- Bij een verlenging kan het gebeuren dat je bepaalde kosten op een rekening dubbel hebt (abonnementskosten betaal je immers vooruit) wij corrigeren dat op de eerst mogelijke rekening.
Mochten er nog vragen niet duidelijk zijn, dan wil ik je toch vragen om met een collega van de klantenservice de rekening na te lopen
Ik zie net je update binnen komen.
Als je verbinding hebt via Wifi, dan is het technisch gezien onmogelijk dat je ook via 3G verbonden bent. Wat je via Wifi doet, zien wij niet, registreren wij niet en brengen we ook niet in rekening. Het enige wat wij doen bij verbruik van data is, de teller inschakelen op het moment dat er een download begint. waaraan je data op gaat, dat zien we niet. Je kunt in je toestel zien waaraan je bundel is op gegaan.
Groeten, Per