Wanneer ik inlog op My Vodafone komen er 5 klantnummers waar ik uit kan kiezen. Ik zou er graag 4 verwijderd willen hebben. Kunnen jullie dit voor mij regelen? Groet, Michelle
Hoi @michellebrand16
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Ook hier kan ik je niet mee helpen omdat ik niet werk voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. Ze zullen beide topics van je oppakken en dan helpen ze je graag verder!
Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
- Welk klantnummers wil je dan verwijderen
Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn!
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.
Hi @michellebrand16
Ik heb zojuist een reactie geplaatst in je andere topic. Laten we daar verder gaan, omdat deze vraag ook verband houdt met het ontkoppelen van de accounts. Ik heb je gevraagd in het andere topic om een privéberichtje te sturen. Vul dit bericht aan met de informatie over deze extra klantnummers 🙂
Goedemorgen Cecilia, ik heb je hier apart een berichtje over gestuurd (omdat dit over mijn eigen account gaat, en die andere over die van mijn man). Groetjes, Michelle
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.