Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

1gb aanvullen in unlimited abbo moeizaam Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een unlimited anno, als de 5gb op zijn lukt het vrij eenvoudig om 1gb bij te zetten. Helaas daarna geeft de Vodafone app aan dat het niet lukt en dat ik het over een uur opnieuw moet proberen. ...

Mrcwntrs door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

contract gsm - tussentijd nieuwe telefoon mogelijk? Alleen-lezen Opgelost

Hallo mijn gsm doet het niet goed met opladen en abonoment loopt nog effe kam je in de tussen tijd voor iets anders gaan of hoe werkt dat

Gertjan92 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

prepaid kaart - nummer nog geldig? Alleen-lezen Opgelost

Kan iemand misschien kijken of mijn telefoonnummer nog geldig is of weer opnieuw geactiveerd kan worden?

Daan2707 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

betaling eenmalige kosten. Hoe en wanneer? Alleen-lezen Opgelost

Hallo , ik heb net mijn abbonoment verleng en een iphone 11 aangeschaft. Hierbij moet ik eenmalig een rekening betalen. Hoe moet ik dat doen of krijg ik hier bericht over als het toestel binnen is ? g...

jesslooij door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobile Daten Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag! Al geruime tijd heb ik alleen Edge-ontvangst op beide telefoons, wat vermoeiend is met zo'n traag mobiel netwerk. Waarom is dat zo...?

specificatie Alleen-lezen Opgelost

Ik kon voor heen zien wie ik gebeld had in de specificatie en dan kon ik een jaar terugkijken .. Nu opeens kan ik alleen dit jaar zien hoe komt dat

Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik wordt steeds vaker door Vodafone Qatar gebeld (na wat googlen achtergekomen…) maar vertik het om op te nemen want wil me zelf niet op kosten laten jagen. Ik heb onderhand een landen lijstje van lan...

Roughnek door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

fraude Alleen-lezen Opgelost

Dag beste geachte, ik krijg ondertussen incassos binnen die ik niet kan betalen ik heb de politie aangifte opgestuurd maar ik kan nergens verdere informatie geven nu krijgt het fraude bureau alleen ee...

Technisch probleem met account Alleen-lezen Opgelost

28 februari heb ik van Vodafone mijn bestelde telefoon en nieuwe simkaart gekregen. De telefoon is besteld bij een verlenging die pas 7 juli in gaat, maar is wel in een keer helemaal betaald. Het prob...

Harmvzon door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Suis tijdens het bellen Alleen-lezen Opgelost

De laatste weken heb ik overal heel slecht bereik. Als ik iemand wil bellen of als iemand mij wil bellen heb ik een vreselijke suis er door heen zitten. Zo ook laatst de huisarts aan de lijn en kon ha...

Biancafl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Communicatieprobleem scannen bestand MuchBetter Alleen-lezen Opgelost

Ten behoeve van een applicatie moet ik een document scannen. Herhaalde pogingen zonder resultaat. Steeds melding:Fout. Wij zijn gestuit op een netwerk communicatiefout (A40000).

nieuwe klant Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen ik heb een vraag ik mag volgende maand mijn abonnement verlengen maar ik zit bij T-Mobile en zou graag terug willen na Vodafone maar als ik hem dan verleng per wanneer gaat mijn contract i...

Manuelax door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

conference call werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Goede avond, Na maanden geen wisselgesprek te kunnen gebruiken. Is het probleem opgelost door een oplettende medewerker die zag dat de functie uit stond. Alleen het probleem om een conference call is ...

Tima door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Garantie iphone x Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Mijn Telefoon heb ik twee jaar denk ik en het toestel toets zelf allemaal dingen in, zonder dat ik aan het beeld kom. Valt dit onder garantie? Eigenlijk doet de telefoon dit al een jaar maar to...

Van red abonnement naar red unlimited ? Alleen-lezen Opgelost

Ik zit nu op een red abonnement met telefoon. Zou ik kunnen overstappen op een red unlimited. Ik wil dit omdat ik heel veel Mb’s gebruik zou het fijn zijn als ik onbeperkt mb’s heb. Zou dit kunnen? En...

1900 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Diefstal Iphone S5 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een abbonement Iphone s5 de politie die mij aangofte behandelde van wat ik bij het ondertekenen van het abbonement kreeeg dat jullie in staat zouden zijn om dat Iphone \S5 te vinden.En ik had e...

Giamanta door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen